maandag, februari 24, 2014

Michael voor de Raden van Jullie Hogere Zelven via Ron Head - 24 Februari 2014


Michael voor de Raden van Jullie Hogere Zelven
"Niemand zou Minder Zijn dan Waar Jij op Dit Moment Bent "
24 Februari 2014 / Ron Head

Net gesproken hebbende over zelfliefde, laat ons naar het onderwerp van waardigheid gaan, van zelf-vergiffenis, van het kennen van zichzelf om waardig te zijn van alles dat iemand zich voor kan stellen. En wij zeggen, "alles dat iemand zich voor kan stellen," omdat over het geheel genomen jullie het je niet erg groot voorstellen. Jullie hebben, de meesten van jullie, een ingewortelde routine van te denken dat jullie niet zeer veel verdienen. En jullie hebben ook de gewoonte van denken dat de grote dingen voor jullie onmogelijk zijn.
Laat ons dat kleine misverstand nu meteen behandelen. Er is een kracht beschikbaar dat alles gecreëerd heeft dat jullie kunnen zien en veel, veel meer. Voor een dergelijke kracht, is alles creëren dat jij je kunt voorstellen niet moeilijker dan het creëren van één bloem, en beide zijn wonderen, nietwaar? Dus, gewoon voor het plezier, waarom het groot denken niet oefenen?
Welnu, vraag jezelf alsjeblieft, "Waarom denk ik dat ik niet alles verdien dat ik nodig ben?" Er zijn net zoveel antwoorden als dat er mensen zijn, maar de meest algemene is dat jullie gedurende een zeer lange tijd geconditioneerd werden om op die manier te denken. En jullie werd onverbloemd verteld dat jullie het niet verdienden. En jullie hebben het geloofd. Jullie hebben je alle manieren voorgesteld waarom jullie het niet zouden kunnen verdienen, en jullie hebben dat ook geloofd. Jullie geloven ook dat jullie zakken en zakken vol met schuld met jullie mee ronddragen. En wij zouden in deze ader verder kunnen gaan voor een hele lange tijd. Dus laat ons een klein gedachte experiment doen. Jullie weten wel, het soort van ding dat jullie Mr. Einstein gewend was om te doen. Het zal kort zijn, dus laat ons het voorstellen, en dan sluiten jullie je ogen en doen het. En als het niet echt aanvoelt doe het dan iedere dag opnieuw totdat het dat doet.

Hier gaan we. Jij staat recht voor jouw Schepper. Nu allereerst, Hij/Zij is onvoorwaardelijk liefhebbend. Weet dat. Er zal geen slaan en vloeken gaande zijn. Er zal nochtans een heleboel liefde zijn. Dit volgende deel is voor jullie om te voelen, het deel van de Schepper is al gedaan, maar jullie behoren dat te weten. Dus, "Schepper (of hoe het ook is dat je Hem/Haar noemt), ik heb spijt voor alle dingen die ik niet perfect gedaan heb, zowel herinnerd als niet herinnerd. Wilt U mij alstublieft vergeven?" Je weet wat het antwoord is, nietwaar? "Schepper, Ik vergeef iedereen en alles dat ooit wat dan ook gedaan heeft wat ik niet leuk vond. Ik mag het nog steeds niet leuk vinden, maar ik weet dat het me gekregen heeft waar ik vandaag de dag ben." En als laatste, "Schepper, Ik vergeef mezelf voor niet alles geweest te zijn dat mij geleerd werd dat ik moest zijn en waarbij ik in gebreke gebleven ben. Ik vergeef mezelf voor het oordelen over mezelf, uw creatie, als minder dan volmaakt. Ik vergeef mezelf. Ik vergeef mezelf. Ik vergeef mezelf." Welnu, kom nu bij jezelf terug en beloof iets te vinden om je vandaag goed over te voelen. Vind iets over jezelf om leuk te vinden. Het zou niet al te moeilijk moeten zijn. Want welbeschouwd, houdt de Schepper van jou.
Zo doen wij het, weet je, altijd, altijd, altijd. Begin alsjeblieft aan jezelf te denken als iemand die alles verdient dat het universum verstrekt, niets minder. Wij vertellen je dat niemand minder zou zijn dan waar jij op dit moment bent. Goedendag.  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © Ronald Head. All Rights Reserved. You may copy and redistribute this material so long as you do not alter it in any way, the content remains complete, and you include this copyright notice link: http://oraclesandhealers.wordpress.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen