maandag, februari 10, 2014

Kleine Update over mijn Persoonlijke Ascentiesymptomen….


 
Kleine Update over mijn Persoonlijke Ascentiesymptomen….

Hallo lieve vrienden/lezers,
Ik wil jullie graag een kleine update geven over hoe het er met mij voorstaat momenteel. Het gaat niet zo snel als waarop ik gehoopt had, ik denk zo dat jullie dit inmiddels wel in de gaten hebben. Toch zal ik proberen het één en ander aan te leveren, alleen zal dat niveau beduidend lager zijn dan wat jullie van mij gewend zijn.
Gisteren (zondag) was ronduit een slechte dag. Ik was bezig met een vertaling, en dan zit ik dus de Engelse tekst te lezen terwijl ik type, maar keek ik dan naar wat ik getypt had was het net of mijn vingers andere letters ingetikt hadden dan ik dacht dat ik ze 'gestuurd' had. Aangezien ik al diverse malen op mijn schedel tintelende plekken waargenomen heb, denk ik al snel aan iets van een 'herbedrading' die er aan het plaatsvinden is. Dus wat er vertaald wordt gaat ook nog niet zo heel erg snel.
Voor degenen die misschien in een soortgelijk proces zitten, zijn dit zo ongeveer de symptomen die ik ervaar. (Dit is uiteraard voor een ieder uniek!)


-Concentratieproblemen - Ongedurigheid

-Af en toe wazig zien, en droge ogen

-Soms een zweverig gevoel

-Plekken op de schedel die tintelen

-Misselijkheid

-Hoofdpijn (iets dat ik nauwelijks tot nooit heb!)

-Hartritmestoornissen
-Tonen/klanken in de oren

-Zeer snel vermoeid zijn.

-Erg koud zijn en dan ineens een warmte 'opvlieger'
-Emotionele uitbarstingen

-Vooral tijdens de meditatie tintelingen door het gehele lichaam heen, met druk bovenop het hoofd en ook alsof een druk binnenin het hoofd naar buiten wil.... (dit is eigenlijk altijd wel aanwezig tijdens een meditatie)
-En dus als laatste voor mij, problemen met het typen….
 
Dus, de vertalingen blijven komen, maar op een zeer lage frequentie en uiteindelijk zullen jullie wel opmerken wanneer het 'ritme' weer terug op normaal gekomen is.
Denk goed aan jezelf, en houd de blog in de gaten….
In Liefde en Licht,
Cobie

3 opmerkingen:

  1. exact dezelfde verschijnselen heb ik al een tijdje, maak je absoluut niet te druk, kruip in bed als je lichaam dit vraagt Cobie. We moeten nog langer mee.

    Ik stuur je Liefde en Licht en doe alleen wat je echt kunt.
    Lichtgroeten van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wens je heel veel beterschap Cobie

    en doe maar lekker rustig aan en neem extra tijd om weer goed in je vel te zitten

    vele symptomen merk ik ook al een paar dagen

    dus ook hier rust... rust en rust

    een lichtgroet

    frans grol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cobie, zorg goed voor jezelf en inderdaad maak je niet druk, laat maar stromen....ook ik heb al een poosje deze symptomen...
    in licht en liefde, namaste
    maite

    BeantwoordenVerwijderen