zondag, februari 16, 2014

Het Buitenaardse Vliegverkeer in onze Luchten - 16 Februari 2014 / Cobie de Haan


Het Buitenaardse Vliegverkeer in onze Luchten
16 Februari 2014 / Cobie de Haan 
 
Het is alweer enige tijd geleden dat ik zelf een artikeltje schreef over wat ik allemaal in onze luchten zie gebeuren. Ik zie de Sterren broeders en zusters die daar hun werk uitvoeren of daar gewoon zijn om hun familie en vrienden hier op de Aarde, die wakker zijn, te begroeten. De laatste keer dat ik iets hierover liet weten, was toen ik een "fake-jet" overdag gefilmd had, die, terwijl ik deze filmde, in het niets verdween. Ik heb een gewone digitale camera en dus geen speciale apparatuur voor zoiets, dus de filmpjes die ik maak zijn vaak niet van een hoge kwaliteit, en ook het uploaden haalt nog een bepaald percentage van de scherpte of duidelijkheid af. Voor de duidelijkheid had ik dan ook bij dat artikeltje 'snapshots' uit het filmpje gehaald en deze erbij geplaatst - zie hier: Verdwijnend Vliegtuig.
Naar aanleiding van het artikel van Sandra Walter waarin zij sprak over de aanwezigheid van onze sterren vrienden in onze luchten - zie hier: Teleportatie: Gemeenschap van Werelden - vond ik het dan toch tijd worden voor een update. Zoals Sandra Walter aanhaalde, vliegen er vele, vele Sterren broeders en zusters in onze luchten die vaak aan het werk zijn met leylijnen, rasterlijnen enzovoorts. Ik woon in een streek waar geen vliegveld bij in de buurt ligt, en vliegtuigen vliegen hier altijd in een rechte lijn over de omgeving heen. Een bocht, of een afbuiging zien wij hier alleen van de laagvliegende particuliere vliegtuigjes, en dan nog alleen overdag ook. Daarnaast zijn er vaak avonden dat er nauwelijks tot niets geen vliegverkeer is waar te nemen, en dat mag toch als 'vreemd' betiteld worden. Dus wanneer de drukte hier dan op een avond explosief is toegenomen … nou … dan weet ik wel voldoende. Dat heeft niets met het Aardse vliegverkeer te maken.
Het meest herkenbare vaartuig van onze vrienden voor mij zijn diegenen die, wanneer ze op je aan komen vliegen, een rood licht rechts en een summier blauw licht links voeren. Als ze over jou heen gevlogen zijn, zie je twee heldere witte lichten, soms knipperen zij in één keer, gelijktijdig dus, en vaak branden zij continu, met een rood licht midden tussen hen in dat knippert en je ziet dan hier en daar ook nog een ander licht wel even opknipperen. Ze kunnen op diverse hoogtes vliegen, dat varieert vaak.

Zo zag ik ongeveer anderhalve week geleden, de één na de ander van dit type over komen vliegen, keurig in een rij zeg maar. De één was net overgevlogen of de andere zag ik al naderen… Dat ging achter elkaar door. Maar ook zijdelings van mij vlogen ze wel over. De afgelopen week, het was op de 12de of de 13de, dat weet ik niet meer precies, we hadden even een open lucht zonder bewolking, echter niet voor lang … kwam er één aanvliegen toen ik net naar buiten stapte. Ik zag het rode en blauwe licht, maar deze keer ook een groot wit licht in het midden. Ik keek eens goed, en het licht ging uit, waarna het ook weer aangezet werd. Het was geen knipperen zoals je dat normaal gesproken ziet, daarvoor ging het allemaal te langzaam en wij zouden dan zeggen dat het handmatig bediend wordt. Het licht ging weer aan, en weer uit en ik zwaaien natuurlijk en hen via de gedachten begroeten en bedanken. Daarna ging het aan, totdat ze vlak boven mij waren en toen ging het pas weer uit. Dus ik kreeg hier een overduidelijke begroeting. Later op de avond, zag ik dat bij een ander vaartuig, die zijwaarts van mij overvloog, de hele zijlengte oplichtte ter begroeting.
Precies zo'n zelfde vaartuig, vloog ook al eens, een iets langere tijd geleden, recht boven mij, ik had het hoofd in de nek liggen, dus ze waren echt recht boven me. Ik had hen aan zien komen, en ze vlogen vrij laag … en toen ze boven mij waren, werden snel, en het leek op een golfbeweging bijna, de 'platen' aan de onderzijde verlicht. Iemand die niet wakker was en het ook gezien zou hebben, zou het als een hersenspinsel afgedaan hebben, maar voor mij was het voldoende… Kan je je voorstellen hoe dankbaar ik me voelde? Dit zijn dan de begroetingen die eruit springen zal ik maar zeggen, tijdens de avonduren wanneer het donker is. Over de andere soorten van vaartuigen heb ik in een eerder artikeltje geschreven. Zoals 'Power-ups' - flitsen en dergelijke….
Maar ook overdag worden we begroet, of zijn ze aan het werk. Zoals ik eerder vertelde ligt het gebied waar ik woon niet vlakbij vliegvelden met veel vliegverkeer. Er zullen beslist normale, aardse, vliegtuigen overvliegen, maar ook overdag zijn er dagen dat je denkt… "Waar is al het vliegverkeer? Het is wel erg rustig vandaag…" Ik ga zo onderhand denken dat dat dan de normale gang van zaken is voor het gebied waar ik in woon….
Nadat ik het vaartuig gefilmd had dat in het niets verdween heb ik zoiets ook nog niet weer te zien gekregen. Nou ja, we hebben erg veel regen en bewolking gehad de afgelopen tijden, dus dat is ook niet zo verwonderlijk. Maar naderhand heb ik wel verschillende vaartuigen gezien die een begroeting lieten zien door de emissie (condensstreep) te laten stotteren. Of ze zetten het ineens aan en trekken een korte streep in de lucht. De afgelopen week zag ik overdag een glinsterende metaalachtige stip aan komen vliegen, zonder emissie… Ik had de zon scheef voor me staan, en met de camera's van tegenwoordig, met die schermpjes, kan je dan echt niet zien of je iets recht voor de lens hebt of niet. Dus ik stond zo te mikken, en ik moppelde iets van, "Nee, sorry jongens, met dit toestel kan ik jullie niet vinden…" En bijna onmiddellijk werd de emissie aangezet… Ik kreeg ze te pakken, maar wel moeizaam, de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven, en dus laat ik jullie hieronder twee foto's zien, waarop de emissie redelijk dicht achter het vaartuig zit, en dan ook wanneer ze het weer stoppen, want ze waren mij bijna gepasseerd toen ze het weer uitzetten. Op de computer kon ik zien dat ik aan één vleugeltip ook nog een lichtsignaal als begroeting gekregen had.
 
*************
 
Op een andere dag, een week eerder, gebeurde er iets dat voor mij nieuw was. Ik stond op een mooie wolkenloze middag een vaartuig/vliegtuig te filmen en ik hoorde ineens een mij welbekend geluid. Ik herken de geluiden van de vaartuigen van onze vrienden, soms laten ze het, als ik in huis zit, extra luid horen om me of uit huis te krijgen om hen te begroeten of dat ze op die manier een begroeting sturen. Als het weer het toelaat race ik de woning uit, en anders dan begroet ik hen via de gedachten. Wat ik echter bezig was te filmen, daar was ik zo op gefocust dat ik me niet echt af liet leiden, maar op een gegeven moment drong het toch tot me door dat er iets aan de hand was, dat anders was… Ik zag vanuit mijn ooghoek, naast de route van het vliegtuig dat ik filmde, een witte streep. Ik had geen andere vaartuigen aan zien komen…. Ik liet mijn focus voor wat die was en keek recht boven mij, waar het beginpunt van een streep was van een vaartuig dat al te ver weg was om nog te kunnen filmen… Het was een lange streep, dus het speet me alle haren op mijn hoofd, dat ik zo gefocust was geweest op dat andere vaartuig. Ik bedankte hen, want ik wist gewoon dat zij dit waren, mede door het geluid dat ik gehoord had. Het duurde toen beslist niet lang, voordat ik een volgende, zelfde geluid hoorde… Ik keek omhoog, en ja hoor… Precies op het punt waar de eerste streep begonnen was, begon nu een tweede streep, en het vaartuig dat erbij hoorde kon ik nog goed zien… Deze boog ook licht naar rechts af, en ze lieten al snel de streep voor wat die was, want ik had hen opgemerkt, en dus was het ook niet langer meer nodig . Ze vlogen verder zonder emissiestreep. Natuurlijk in alle haast probeer je zoiets te filmen… De kwaliteit is niet echt hoog, maar de snapshots zijn duidelijk genoeg. Ik zal jullie niet frustreren met een filmpje van slechte kwaliteit.
 
***************
 
*************
 
In ieder geval, beide vaartuigen had ik niet aan zien komen, anders had ik hen wel 'opgevangen' zeg maar om te filmen. Het geluid was er ook plotseling, in één keer… Dus de conclusie is, dat ze hier de atmosfeer binnenkwamen, of dat ze de cloak/versluiering in één keer lieten vallen en het geluid aangezet hadden. Ik denk dat zoiets, voor nu, ook nog wel een raadsel zal blijven.
Daarnaast zijn de vaartuigen die vrij hoog vliegen, en waaraan je, met het blote oog, witte vleugels en een witte staart kunt herkennen, dus het buikstuk doet donkerder aan, ook onze vrienden. Wanneer zij in de gaten krijgen dat je hen begroet of dat je hen 'volgt' dan willen ze nog wel eens snel de emissie voor ons laten stotteren ter begroeting.
En dan is, voor mij, een ander herkenbaar vaartuig van onze vrienden, een groot toestel dat overdag laag, voor het gebied waarin ik woon te laag kan je wel zeggen, overvliegt op een ongelooflijke lage snelheid, met minimaal geluid. Het lijkt een hele grote zilverkleurige airbus te zijn, maar dat zijn ook onze vrienden, dat is iets dat je gewoon VOELT….
Nou, dat waren de nieuwigheden die er te melden waren over de aanwezigheid van onze Sterren broeders en zusters in onze luchten. Er is ons verteld dat het 'verkeer' wat dit betreft zal gaan intensiveren. En nu hebben jullie ook iets meer houvast waarop gelet kan worden. Echter, wanneer je in het verkeer bent, focus je hier dan alsjeblieft niet teveel op. Doe dit in je vrije tijd en niet op momenten waarop jij jezelf of anderen in gevaar kunt brengen.
Veel kijkplezier,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten