dinsdag, februari 04, 2014

Een Uur met een Engel - De Goddelijke Moeder - 30 Januari 2014


Een Uur met een Engel - 30 Januari 2014
De Goddelijke Moeder

Mijn Tsunami van Liefde Zal Jullie Permanent Verschuiven

Graham Dewyea:  Hallo, en welkom bij Een Uur Met een Engel, met Linda Dillon, het kanaal voor de Raad van Liefde en auteur van "De Nieuwe Jij: Tevoorschijn komend in de Luister van het Hartbewustzijn van de Mensheid". Zich bij haar aansluitend is Steve Beckow, oprichter van het "Gouden Tijdperk van Gaia" en auteur van "Het Opbouwen van Nova Aarde: richting een Wereld die voor Iedereen Werkt".
Onze gast vandaag is de Goddelijke Moeder. Zo, hiermee geef ik het aan jou over, Steve.
Steve Beckow:  Heel veel dank, Graham. En nog even voordat we naar de Goddelijke Moeder gaan, Linda, Ik begrijp dat jij enige van de effecten van de tsunami van Liefde voelt. Kan je ons er een klein beetje over vertellen?
Linda Dillon:  Wel, dat kan ik als ik kan spreken. [lacht] En ik denk dat dat één van de manieren is waarop het velen van ons beïnvloed. Het is gewoonweg een overweldigend gevoel van het volledig omwikkeld zijn in vreugdevolle liefde, vervoering, gelukzaligheid, niet op een manier dat jou uit je lichaam vandaan haalt, maar zeker op een manier hetgeen je volledig levend laat voelen. Je voelt dat je niet alleen geliefd bent, maar ook dat jij van alles houdt, en dat alles dat je ziet liefde is.
En ik hoor dit van heel veel mensen, Steve.
SB:  Ja?
LD:  Dat zij begonnen zijn deze grote golf van Liefde te voelen die hen omhelst en hen uit enige van de oude patronen of donkere plaatsen vandaan schuift of uit plaatsen die aanvoelden als beperking, in/naar gewoon dit gevoel van gelukzaligheid, van volledige competentie, en het diepe weten van in een co-creatief proces te zijn. Dus het is zeer opwindend.
Ik ben er zeker van dat de Moeder hier meer tegen ons over te spreken heeft vanavond, maar ik denk dat wat zij aan het doen is, is dat zij de scheur in de dam begonnen is en dat zij het in groepen van mensen verankerd zodat zij letterlijk de ankers kunnen zijn als deze gigantische golf de planeet overspoeld.
Dat is mijn impressie. Wat voor gevoel heb jij daarover?

SB:  Nou, het is interessant omdat het een bepaalde vorm aanneemt. Gedurende een tijdje zal ik volmaakt normaal zijn, en dan zou ik iemand op straat kunnen zien of een vriend, en wanneer ik dat doe, wanneer de liefde naar boven komt, gaat het gewoon van whoosh!, uit mij vandaan, en bevind ik me gewoon in hogere sferen.
En dan, na een poosje bekomt het weer wat en herkrijg ik mijn normaalheid weer.
Maar het is een zeer interessant fenomeen. Ik zou graag willen denken dat het voor veel meer mensen daarbuiten gebeurd, en nochtans hoeft dat niet. Het hoeft nog niet in alle ernst begonnen te zijn.

LD:  Ik denk dat het echt prachtig zou zijn als mensen erover zouden praten op de blog of op de Raad van Liefde Website en dat ze ons laten weten hoe zij dit ervaren.
Eén van de dingen die gebeuren, zoals jij zegt, wanneer je die whoosh van Liefde voelt, in principe gaan jouw armen wijd uiteen en wordt je in/naar deze staat van gelukzaligheid geworpen, en is er geen element van controle. Je zou het niet eens willen controleren. Je zit er gewoon middenin en je wilt het nooit verlaten.
SB: Ik vraag me af of Graham hier ook iets over te zeggen heeft. Ik denk dat hij bij zijn zoon geweest is de laatste tijd. En, Graham, heeft het jou beïnvloed?  
GD:  Ik heb specifiek de ervaring opgemerkt van deze kwaliteit van verhoogde en uitbreidende liefde met mijn jonge zoon. En hij en ik hebben erover gesproken.
Het is echt verrukkelijk geweest. Wij hebben … het is een directe indicator, denk ik, van de kwaliteit, de uitgebreidheid ervan. En het blijft maar groeien en groeien en groeien.
En ik vertelde dit aan een vriendin van mij die ook een jonge zoon van ongeveer dezelfde leeftijd heeft - in feite, zijn zij echt goede vrienden - en zij zei precies hetzelfde.
En wij waren aan het beraadslagen hoe we hierover konden spreken met ons kinderen, echt openlijk, maar wij, zeer belangrijk, voelden het. En het ging gewoon door te groeien en te groeien.
En dit is aan het gebeuren voor op z'n minst al een goede maand, zo niet meer. Maar het lijkt te versnellen. Het lijkt groeiende te zijn. Dus dat is verrukkelijk. Het zou een reflectie kunnen zijn dat onze kinderen precies daar zijn en het voelen en dat zij er zeer gemakkelijk toegang tot kunnen krijgen.
SB:  Ik zou misschien tegen onze luisteraars moeten zeggen dat zij kunnen verwachten dat het in golven komt, en dat er verondersteld wordt dat er eerst een zeer opmerkelijke golf zal zijn. En dan zal het verminderen. Dit is geen teken dat jij jouw ruimte verloren bent. Aan ons wordt een kleine interval gegeven om te assimileren en te integreren.
Linda, jij hebt een channeling workshop die aanstaande is. Kan je ons er een klein beetje over vertellen?
LD:  Ik heb een "Hoe te Channelen" workshop op 21 en 22 februari, hetgeen op een zaterdag en een zondag is, en het wordt live gehouden. Het is geen workshop op het web. Het is een live workshop gehouden in Miami, Florida.
En hoe dit ontwikkelde, Steve, is één van de dingen die ik zeer vaak in mijn individuele lezingen hoor, is dat mensen zich echt één op één willen verbinden met hun gidsen, met de Raad, met het Gezelschap van de Hemel, met de Aartsengelen en de meesters.
En gedurende jaren had ik geen concept hoe je dat mogelijk zou kunnen onderwijzen of hoe dat te doen of iemand te laten zien hoe dat te doen, maar vertrouw de Raad. Zij gaven ons een succesvolle formule over hoe vooruitgang te boeken in/met het channelen.
En dus is het een stap-na-stap proces dat wij volgen, als een cirkel, als een groep, waarin iedereen vooruitgang boekt naar het punt van het verbaal channelen van hun favoriete aartsengel of meester, en hun gidsen, door de gehele cursus van het weekeinde heen.
Dus het is altijd een echt plezierige workshop, er wordt veel gelachen. Het Gezelschap van de Hemel speelt echt met ons in deze situaties om onze zenuwen en nervositeit uit de weg te krijgen. En ik kan me zelfs niet voorstellen hoe het zal gaan zijn als wij in deze tsunami van liefde zijn. Het zou fenomenaal zijn.
Dus, ja. Miami, Florida aan het einde van februari op de 21ste en 22ste. Dus kom als je kunt. We houden ervan als je komt.
SB:  En we zullen een kennisgeving op de blog zetten zaterdag dat meer details zal geven.
Terwijl jij je overgang maakt, Linda, vraag ik aan Graham - heb jij het golfeffect van de tsunami ervaren?
GD:  Ja. Ik zat voordat de show begon feitelijk te grinniken omdat ik zeer zeker de golf voel. Gisteren voelde ik me echt verheven, en ik voelde alsof mijn hart zeer expansief en hoog trillend was.
En vandaag dacht ik, jee, ik heb het gevoel alsof ik aan het ploeteren ben vandaag, en dus, voel ik zeer zeker de golf. 
En ik denk dat het waarschijnlijk spreekt over hoe dit zo een unieke en individuele ervaring is, en zoals jij zei, Steve, gaat het waarschijnlijk in golven gevoeld en ervaren worden. Dat is wat ik zeer zeker voel.
SB:  Ik hoor zeer zeker een verschil in onze stemmen. We lijken allemaal zeer gesetteld en kalm te zijn, en ik denk dat dat ook een effect is.
Wel, Graham, waarom verwelkomen wij de Goddelijke Moeder niet en laten haar ons hier meer over vertellen. Welkom Moeder.
GD:  Dat klinkt goed.



Eén Druppel van Mijn Liefde zal jullie Permanent Verschuiven
Goddelijke Mother:  En welkom aan jullie, want ja, Ik Ben de Moeder, Ik Ben de verandering. Ik Ben de constante. Ik Ben de continuïteit. Ik Ben de Liefde. Lieve kinderen, lieve engelen, lieve menselijke wezens van mijn hart, Ik heb naar jullie gewenkt. En net zo belangrijk, hebben jullie naar mij gewenkt.
De tijd van verandering, de verschuiving, waar jullie aan denken als jullie Ascentieproces - wat betekend dit echt? Het is niet louter een interdimensionale verschuiving. Het is jullie die de Liefde erkennen, worden, ervaren, vasthouden en zijn. Het is jullie overgave, en in die overgave is jullie handelen en jullie creatie Liefde.
Welnu, een ieder van jullie weet, lieve engelen, dat ik jullie toegestuurd en versterkt heb via mijn aartsengelen, de meesters, en de vele, met de energieën van mijn overzichtelijkheid, van mijn zuiverheid, van mijn genezing. En ik heb jullie ook de ontwaking van jullie volledigheid gegeven, van jullie roze diamanten essentie.
Maar dat is niet waar het begint en eindigt. Zoals ik gezegd heb, dit is voorbereiding. En is het een glorieuze voorbereiding? Wel, natuurlijk is het dat, want dat is de aard van echte creatie. En het heeft deze sensatie, deze ervaring van doorgaand te zijn en nooit eindigend, omdat dat de waarheid is.
Ik heb niet de bedoeling te beginnen en op te houden met wat ik u stuur. En ik heb tegen jullie gesproken over deze tsunami van Liefde. De tsunami van Liefde omhelst jullie, omwikkeld jullie, en vernietigd niet wie jullie zijn, maar openbaart en versterkt jullie capaciteit, jullie waarheid, niet alleen om jullie missie en doel te vervullen, want jullie doen dat al, maar om het te doen in zo een onbeantwoorde vreugde, zo een gigantisch gevoel van welzijn, van Liefde, dat er niets anders is.
Oh, Liefde heeft vele gezichten, zoals velen van jullie al ontdekt hebben, niet allen in de tijd van heilige vereniging en partnerschap, maar ook in familie, in vriendschappen, in relaties met de koninkrijken, de dieren, het gras, de bomen, de bloemen, de feeën, en ja, de Liefde met jullie sterren broeders en zusters.  
Deze penetratie, deze tsunami spoelt niet eenvoudigweg over jullie heen. Geliefden, het gaat recht door jullie heen. Denk aan jezelf als klinkklare energie. Denk aan jezelf als een spiritueel scherm, maar eentje dat geen weerstand heeft, want de weerstand werd al verwijderd.
En dus beweegt de Liefde door jullie heen. En die energie, die substantie - want het is niet eenvoudig energetisch - deze subatomische weefsels zijn aangesloten op die van jullie en zij activeren jullie zelfs verder, naar jullie potentieel, naar de volledigheid van jullie wezen.
Wat bedoel ik hiermee? Een ieder van jullie die naar mij luistert vanavond (later leest) is al begonnen deze tsunami te voelen, en jullie zullen het zelfs meer beginnen te voelen terwijl ik spreek. Jullie hebben niet geleefd of bestaan of gewerkt vanuit jullie volle potentieel, hoe het ook is dat jullie je leven en jullie levenskracht, als jullie lichamen en jullie kern definiëren, jullie hebben nochtans niet bereikt, in de vorm, omdat Ascentie aan het gebeuren is, jullie maximale potentieel.  
Luister naar wat ik zeg. Het is nooit dat jullie minder zijn dan; dat is een oud menselijk geloof dat ik wens uit te roeien en weg wens te spoelen van het waarachtige gezicht van Gaia, omdat zij het niet nodig is, en noch zijn jullie het nodig. Maar een ieder van jullie heeft deze schitterende capaciteit om in vreugde te zijn, om in Liefde te zijn, om Liefde te delen, om Liefde te zijn.
Ik suggereer niet dat jullie niet liefgehad en liefde gedeeld hebben met geheel jullie hart, en ik suggereer niet dat jullie niet steeds maar weer opnieuw jullie Liefde voor mij gedemonstreerd hebben, met jullie hart, met jullie geest, met jullie wilskracht, met jullie acties, met jullie toegeeflijkheid, met jullie zekerheid, met jullie doorzettingsvermogen, met alles van wie jullie zijn.
Maar net zoals jullie mentale capaciteiten, jullie brein, werden jullie hemisferen nog niet volledig aangestoken, dus hetzelfde gaat op voor jullie capaciteit om Liefde te zijn, om Liefde te ervaren, zowel in de persoonlijke betekenis, de universele betekenis als in de spirituele betekenis.  
Eén druppel van het kennen van de volledigheid van mijn Liefde verschuift jullie permanent, onomkeerbaar. En nochtans spreek ik tegen jullie over een tsunami, over een oceaan van Liefde, over onze Liefde, om jullie kern te penetreren zodat jullie niet alleen mogen weten hoezeer jullie gekoesterd worden, maar ook waar jullie waarlijk tot toe in staat zijn.  

Complete Herdefiniëring van wat het Betekend om Mens te zijn
Het is een complete herdefiniëring van wat het betekend om mens te zijn. Het is de complete overgave en afschaffing, eliminatie van de oude derde dimensie, omdat Liefde in dat milieu niet bestaat, niet de Liefde waar ik deze avond over spreek. Daar is geen ruimte voor. Zij kunnen niet samen bestaan. Dergelijke bedenksels kunnen niet ademen, morfen, groeien in dat soort van Liefde.
En dit is waar jullie om gevraagd hebben, waar jullie voor gebeden hebben, maar, geliefden, het is ook mijn Plan, en het is altijd mijn Plan geweest, dat jullie in de vorm de volledigheid van jullie zelf en van elkaar zouden kennen - en wanneer ik zeg 'elkaar' bedoel ik jullie sterren broeders en zusters, de intergalactische wezens, de planeten, de oceanen, de bergen, en elkaar.
Jullie zijn engelen in de vorm, en jullie werden geboren zelfs voorafgaand daaraan als de essentie van de Ene. Dus jullie keren daarnaar terug terwijl jullie je schitterende gestalte behouden.
Nu, wat betekent dit? Betekend het dat jullie eenvoudig, zoals het kanaal gezegd heeft, 'op de golven drijven?" Ja, soms betekent het dat.
Maar als jullie je aan deze trilling aanpassen en aan de omvang van deze trilling, zet het de creatie en de cocreatie tot actie aan op diepere, wijdere, bredere, meer diepgaande manieren binnenin jullie heilige zelven, en natuurlijk in eenheid met Allen. Ik bedoel niet eenvoudig de mensachtigen; ik bedoel niet eenvoudig Gaia; Ik bedoel met Allen.
Welnu, met het oog op dat deze tsunami die Ik begonnen ben te activeren jullie niet eenvoudig wegveegt - en ik zal daarover spreken - maar met het oog op dat jullie in staat zijn om te absorberen en belangrijker de energieën die jullie penetreren te handhaven, stuur Ik deze tsunami als golven.
Jullie zijn begonnen de rimpeling te voelen. En daar zijn diegenen van jullie - ja, mijn visionairs, mijn Nieuwe Jij's die de ankers hiervan zijn, die zich vrijwillig aangeboden hebben, zoals Michael gezegd heeft, als poortopzichters, als pilaren, als wegwijzers, als herpatroners, als herstellers. Het komt in golven zodat jullie mogen absorberen en jullie vorm mogen handhaven. 
Wanneer iemand, een menselijk wezen, wel, alle wezens, maar ergens anders is het een zeer ander proces, wanneer je sterft, wanneer je aan sterven denkt, hetgeen nogmaals een zeer ouderwets proces is, wanneer je uit jouw lichaam ascendeert dan is daar dit moment van loutere vreugde, van het weten dat je naar huis terugkeert.
Nu, wij willen niet dat jullie je lichaam in de steek laten. Dus de tsunami, door mijn leiding en mijn Plan, is waar jullie aan zouden denken in jullie termen als afgepast, zodat je het mag verankeren en door mag gaan met deze ervaring te hebben. 
Maar het veranderd waar jullie aan zouden denken als jullie definitie van wat het betekend om in de vorm de zijn. Ik wil dat jullie, en daarom zijn jullie, in de vorm zijn maar dat jullie tot de wetenschap komen over onze oneindige verbinding.
Dus, als je bij jezelf gewaarwordt te glimlachen, te lachen, de heldere sintels van vreugde te voelen in een hart waarvan je voelde dat het platgelopen was, weet dat je het ontvangt. Doe op wat voor manier dan ook niets met deze penetratie; accepteer het eenvoudig.
Ja, Steve, jij hebt het woord overgave gebruikt. Vecht niet tegen de stroming. Laat het jou meenemen de tsunami binnen als vertrouwen en hoop en weten, dus je zult geen enkele zorg in de wereld hebben, in wat voor wereld dan ook, in wat voor universum dan ook. 
Zal er opwinding zijn over wat je kiest om ermee te doen? Ja! Maar niet aanvankelijk. Aanvankelijk, zal je eenvoudig voelen dat je opgeveegd wordt in de stroming, dat jij je in de golven koestert. En dan zullen we een periode toestaan voor de verankering en de integratie.
Dus het is al begonnen.
Wat wens je te weten, kind?

Hoe Zouden Wij Moeten Reageren?
SB:  Wel, Moeder, ik weet dat u gezegd hebt dat de tsunami van Liefde alle wezens zal penetreren, maar dan nog zullen er mensen zijn die niet weten wat een ander persoon voelt. Zal de tsunami van Liefde van persoon tot persoon variëren?
Goddelijke Mother: Ik roei de vrije wil niet uit omdat het één van mijn prachtigste creaties is! Ik roei jullie geheugen of jullie ervaring hiervan of andere levensspannen, verleden of toekomst wat dat betreft, niet uit.
Dus ja, de ervaring zal voor het individu uniek zijn. Maar er zal ook gemeenschappelijkheid en begrip zijn - ja, wijsheid, weten - van die gemeenschappelijkheid.
SB:  Een andere vraag, Moeder. Er zullen mensen zijn die zich af zullen vragen wat het veiligste om te doen is, wat het realistische om te doen is. Wanneer de tsunami van Liefde op diens hoogtepunt is - u heeft hier bij andere gelegenheden over gesproken - maar misschien zou u kunnen herhalen voor de mensen wat het veiligste is om te doen, wat niet raadzaam mag zijn om te doen, ondertussen in deze tsunami van Liefde zijnde?
Goddelijke Mother:  Werk niet met zware apparatuur. En daar plaag ik jou, natuurlijk.
SB:  [lacht] Dat geloof ik!
Goddelijke Mother:  Wat deel uitmaakt van de Liefde, wat deel uitmaakt van Mijn Liefde is dat je veilig bent. Maar jullie zijn in deze lichamen die bezig zijn zich aan een zeer verhoogde frequentie aan te passen. Wat ik van een ieder van jullie vraag is om jezelf het geschenk van liefde te geven; vertaal dat als het geschenk van de tijd om het toe te staan te penetreren en te integreren, en om ervan te genieten.
Dit is niet alleen Mijn Plan, maar het is een zeer kostbaar geschenk. Als je het gevoel hebt wat jullie zouden noemen niet geaard te zijn, niet verankerd, buiten het lichaam voor sommigen van jullie, hoewel de natuur van deze trilling jullie feitelijk in jullie lichaam verankerd, maar als je deze zwemmende effecten voelt, blijf dan stil.
Blijf stil - en ik bedoel niet dat je moet gaan zitten en dat je mediteert of nadenkt - maar ga niet bezig met de zaken van jullie wereld. Nu, ik vertel jullie niet, noch suggereer ik tegen wie van jullie dan ook, om jullie banen in de steek te laten, jullie families, jullie taken, jullie verantwoordelijkheden. Jullie, mijn geliefden, werden perfect gepositioneerd.
En dit is niet eenvoudig Mijn Plan. Het is jullie plan binnenin het Plan. Ja, hoe jullie je aangaande dit alles voelen, hoe jullie te werk gaan, hoe jullie wat jullie doen benaderen en hoe jullie wisselwerken gaat aanzienlijk veranderen. Het zal bijna geheel onherkenbaar zijn.
Beweeg langzaam, gratievol. Ga geen verbintenis met het oude aan. Zoals ik tegen jullie gezegd heb, er is geen ruimte, letterlijk geen ademruimte, voor de oude illusies, de onjuiste overtuigingen/geloven. Dus als je probeert een verbintenis aan te gaan met deze oude patronen, zal jij je letterlijk voelen alsof je stikt. Dus vermijd hen.
Dat is duidelijk en eenvoudig. Omdat het aan zal voelen alsof je geen adem kunt halen in deze situaties, omdat zij geëlimineerd worden, en het Plan, lieve engelen, is niet om wie van jullie dan ook te elimineren.
Dit is een tsunami die iedereen aanraakt - wel, alles op Gaia. En ik mag wel zeggen ver daaraan voorbij. Dus het rimpeleffect dat uitgaat naar jullie sterren broeders en zusters, naar het multiversum, wordt ook gekend.
Dus het is niet slechts eenvoudig jullie die erbij betrokken zijn, en dat is ook het golfeffect. Denk eraan in termen van een sonische beweging. Jullie hebben een uitdrukking waarvan ik vaak gewenst heb dat jullie het meer letterlijk zouden nemen, en dat is, "Doe rustig/houd je gemak" (Take it easy). Dat is wat jullie moeten doen.
Nu zeggen jullie, "Wel, Moeder, wat als ik naar huis rijd over de snelweg wanneer, onverwachts, de tsunami inslaat?" En dat is mogelijk. Mijn legioenen, jullie beschermengelen, zullen jullie veilig houden. Dat is een belofte. Dat is hun toezegging en werk. Dat is hun missie en doel.
En het zal vreugdevol zijn omdat zij met jullie in de tsunami zullen zijn. Sta de hulp toe die er aan jullie gegeven wordt. Te vaak, veel te vaak, in jullie ijverigheid, in jullie vurige onafhankelijkheid, denken jullie dat jullie er behoefte aan hebben om iets onafhankelijk en alleen te doen. Jullie zijn nooit alleen geweest. Dat is één van de diepste illusies van allen. Dus sta de hulp toe welke jullie omringd.
SB:  Een volgende vraag, Moeder?
Goddelijke Mother:  Ja.
SB:  Menselijke wezens zijn er zeer van overtuigd dat zij de dood moeten overleven en dat zij het niet zullen overleven. En sommigen van onze vrienden en kennissen mogen ofwel in paniek raken en het gevoel hebben dat zij gaan ontbinden. Zij mogen zeggen, "Wat gebeurd er met mij?"
Of zij mogen zich verstopt voelen of het gevoel hebben te stikken omdat zij vast blijven houden aan het driedimensionale perspectief. Hoe praten wij tegen hen? Hoe leggen wij aan hen uit wat er met hen gebeurd op een manier die zij zullen begrijpen?
Goddelijke Mother:  Spreek rechtstreeks tegen hun harten, omdat er geen op zichzelf staand wezen is die niet mijn geschenk van overzichtelijkheid ontvangen heeft. Maar ja, daar zijn diegenen die strijders zijn, die nog steeds de angst omhelzen of die aarzelend zijn, die niet geloven dat het mogelijk is om zo geliefd en liefde te zijn.
Spreek tegen hen op dezelfde manier dat je tegen iemand zou spreken die een donker moment heeft, een angstaanval, een paniekaanval, of die willen vertrekken. Spreek tegen hun harten, ofwel daadwerkelijk of telepathisch of energetisch vanuit de oneindigheid met hun harten (1) en sta hen niet toe om jou omlaag te trekken, maar alsof jij het reddingsvlot vasthoudt of de redder in de nood bent, de boei, aldus is dat hun helft van de oneindigheid.  
Moedig hen aan om met de stroom mee te gaan. Stel hen gerust dat dit eenvoudig een goddelijk geschenk is. Spreek tegen hen in een taal die zij zouden begrijpen, dat het een geschenk van Allah of Yahweh is. Spreek tegen hen op manieren die hen zullen helpen in hun lichamen te zijn terwijl de angst uiteen drijft.
Zoals ik gezegd heb, een ieder van jullie geloofd of denkt dat je solide bent. En jullie hebben uiteenlopende discussies gehad met mijn aartsengelen en vrienden over jullie lichtlichamen en jullie kristallijne lichamen. Maar ik herinner jullie eraan, dat klinkklare energie niet eenvoudig iets is dat buiten in de diepe ruimte drijft.
Mijn geliefden, jullie zijn klinkklare energie, en dat is waarom ik jullie omschrijf, en wens dat jullie dit denkbeeld vasthouden, van een zeer fijn scherm. Er is geen weerstand. Er zijn genoeg gaten en er is genoeg ruimte voor het water om vrijelijk te bewegen.
Dus, in plaats van te voelen, wanneer je tegen iemand spreekt, dat je hen vertelt of hen adviseert om vast te houden voor het lieve leven, nee, jullie moedigen hen aan om met de stroming mee te gaan. Als je gevangen raakt in een muisstroom, dan bevecht je het getijde niet, je gaat erin mee en dan treed je terzijde. Dat is wat je in dit geval doet.  
Jullie zeggen tegen mij, "Wel, Moeder, kan ik het stoppen? Zoals de muisstroom, kan ik terzijde treden en dan uit de tsunami zijn?" Je kunt het verminderen omdat in jouw vrije wil jij je overweldigd voelt, dat jij jezelf niet in kunt houden. Natuurlijk zou ik dat toestaan.
Ik zou jullie nooit willen negeren. Maar ik begeleid, stel voor en verzoek dat jullie hierin meegaan zo volledig, zo diepgaand en zo luisterrijk als dat jullie kunnen. En wat je wel kunt doen is veel groter wat jullie denken dat jullie kunnen doen.
SB:  Aangaande een andere vraag, Moeder: Wanneer zal deze tsunami tot een einde komen? En hoe zullen wij eruit zien, hoe zullen wij ons erna voelen? U heeft gezegd dat het zal blijven, dus ik heb die informatie. Maar wat zal er zich dan voordoen? Wat is het volgende na deze tsunami van Liefde?
Goddelijke Mother:  Begrijp, de tsunami is ingebed in, onherroepelijk gehecht aan en maakt deel uit van jullie Ascentie. Dus er zijn verschillende snelheden waarop jullie het absorberen. Maar wat jij zegt is, "Hoe zie ik eruit? Wat is de uitkomst?" Vreugde. Niet eenvoudig vreugde die komt en gaat, niet eenvoudig Liefde die komt en gaat.
Er zal geen uitputting zijn. Jullie zullen definitief op dat punt van integratie zijn waar jullie niet het gevoel hebben dat je 24 uren per dag moet slapen of dat je helemaal niet kunt slapen. Er zal enige regulering van de patroonvorming zijn - de patroonvorming van de slaap, de patroonvorming van de consumptie, de patroonvorming van hoe jij je gedraagt, hoe je wisselwerkt, met wie je omgaat, wat je creëert.
Dus, wanneer jij je naar mij wendt - sommigen van jullie volgende week, sommigen van jullie volgend jaar - en je zegt, "moeder, Ik had nooit gedacht dat ik dit zou doen," en wij zullen samen lachen, omdat je altijd die glinstering gehad hebt en het innerlijk weten van wat er mogelijk was voor jou om te doen.
Vaak hebben jullie tegen mij gesproken en tegen mijn lieve aartsengelen over hulpbronnen. (2) Dit is een bijzondere ommekeer in een oneindig universum. Oh, het is niet, mijn vrienden, dat ik niet begrijp waar jullie over spreken. Ik Ben jullie Moeder. Ik begrijp alles waarover jullie spreken, denken en dromen.

Sommigen Ascenderen Nu
Eén van de grootste elementen hiervan, wat jij vraagt als de uitkomst, is het volledige begrip, de integratie, de verankering, het weten, het zijn, dat je immer de grootste bent. In dat weten, worden hulpmiddelen, wordt gelijkstelling, oprechtheid, eenheid gegeven. Het stroomt.
Er is geen verlangen om iets te hebben, of het nu een stuk brood is, een glas water of miljoenen dollars, er is geen verlangen om te hebben wat niet volledig gedeeld kan worden met jullie broeders en zusters en in een gratievolle beweging geplaatst kan worden, of het nu steden van licht of platforms van liefde zijn.
Waar Liefde is, wanneer jij je overgeeft, zoals de stenen zich overgeven aan de oceaan, wanneer de keien veranderen naar zand, wanneer jij je overgeeft aan de Liefde welke je bent, is alles mogelijk. Je zegt, "Hoe lang?" En wat ik tegen jou zeg, het kan onmiddellijk zijn, maar het zal dit niet stoppen totdat het klaar is.
Ik spreek niet in eonen van tijd. Ik spreek zelfs niet in jaren van jullie tijd. Ja, het Goddelijke Plan, ons plan, is langdurig. Maar er zijn uitbreidingen waar wij gretig mee verder willen gaan.
Zo vaak hebben jullie het uitgeschreeuwd in de nacht tegen mij, en jullie hebben gezegd, "Moeder, waarom hoort u mijn gebed niet? Waarom helpt u mij niet?" zelfs terwijl ik jullie oppakte. Dit is de hulp. Denk er op deze manier aan, alsjeblieft.
Neem dit in jullie hart. Dit is niet eenvoudig de transformatie van Gaia of waar jullie aan denken als overvloed of welvaart of disclosure. Dit is de transformatie van jullie, van een ieder van jullie. Dit is het antwoord op jullie geschreeuwde en stille gebeden.
SB:  Wel, dat is prachtig, Moeder. Sommige mensen rapporteren feitelijk Ascentie ervaringen. En een behoorlijke tijd geleden werd aan ons, denk ik, verteld dat er golven zouden zijn. Is het mogelijk dat sommige mensen zullen ascenderen vanwege deze tsunami van Liefde?
Goddelijke Mother:  Oh, ja. Zij zijn al begonnen! Het is al begonnen. Dus jullie zullen steeds meer horen van mensen die naar voren brengen, navertellen en verwijzen naar hun Ascentie, dat zij bij het portaal zijn geweest gretig wachtend in de rij! Maar ja, zij zijn erdoorheen.
SB:  Um-hmm. Prachtig, En zij zijn terug? Zij zullen doorgaan hun missie te vervullen, etc. - is dat niet juist?
Goddelijke Mother:  Dat is juist, omdat dat de overeenkomst is. Dat is hun wens. Als iemand wenst te ascenderen, als iemand wenst te sterven, in jullie oude betekenis, dan worden zij natuurlijk thuis verwelkomd.
Maar voor de meesten die specifiek ascenderen in dit tijdsgewricht, zij keren onmiddellijk terug. En dat hebben zij al gedaan. Zij bevinden zich tussen jullie in, weet je. De meesten van hen spreken er eenvoudig niet over omdat zij niet wensen dat er naar hen gekeken wordt alsof zij van de massa's gescheiden zijn. Maar zij zijn er als jullie wegwijzers. Zij zijn er als jullie poortopzichters en jullie pilaren. Oh, ja. Maak je gereed.
SB: Voor de meerderheid, nochtans, zal Ascentie nog een klein poosje langer onderaan de lijn komen, denk ik. Ik dat correct?  
Goddelijke Mother:  Dat is correct. Het is niet ver onderaan de lijn.
SB:  Um-hmm.
Goddelijke Mother:  Zoals ik zei, dit Plan, deze tsunami is niet slechts voor de mensheid. Is het gericht, allereerst, op en door jullie heen? Ja. Maar jullie weten dat er een Plan van Ascentie voor velen is van een nieuwe werkelijkheid, een hoger octaaf. En dus is de tijd nabij.  
SB:  Wel, dank u wel, Moeder. Ik kan nauwelijks in alle ernst op de tsunami wachten om te beginnen, en dank u wel voor het uitleggen over wat te verwachten.
Goddelijke Mother:  Geniet ervan, mijn kostbare geliefden. Trek jullie zwempakken aan en grijp jullie speelgoed en kom met mij spelen.
SB:  Dank u wel, Moeder.
Goddelijke Mother:  Ik Ben bij jullie. Vaarwel.
SB:  Vaarwel, Moeder.

[einde]

Voetnoten
(1) Stel je de energiestroming in een aaneengesloten figuur acht voor (het oneindigheidsteken) tussen jou en de andere persoon.
(2) Waarschijnlijk een verwijzing naar de Reval, Welvaartsprogramma's, etc.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten