vrijdag, februari 07, 2014

Blossom Goodchild en De Federatie van Licht - Oproep om de Aanroeping Samen te Doen!


De Federation van Licht via Blossom Goodchild
Een Afgebroken Channeling en een Oproep om de Aanroeping Samen te Doen
 

7 februari, 2014,
Hallo allemaal,
Op donderdag de 6e begon ik met een channeling. Dat staat hieronder. De verbinding was te zwak en vloeide gewoon niet zoals dat zou moeten. Ik heb geleerd om, wanneer dit gebeurt, het ‘los te laten’ en het een andere keer te proberen.
Hier volgt wat ik ontving: 
Blossom: Hallo vrienden. Hier ben ik, ik heb me op de ontvangst afgestemd en ben klaar om te beginnen.
FvL: We staan aan je zijde en zijn ook klaar om met jou te praten. Maar, aangezien dat al in je hoofd speelt … waar  kunnen we het best mee beginnen?
Ik weet wat jullie bedoelen! Mijn GEVOEL na het schrijven en versturen van de AANROEPING is … dat we het nu in handen moeten leggen van HET GODDELIJKE. Wij hebben ons verlangen voorgelegd … DAT HET, VANUIT HET HOOGSTE GOED VOOR ALLEN … TEN GOEDE MOGE KOMEN VAN DE HELE MENSHEID, ALLE LEVENDE WEZENS EN ONZE GODDELIJKE MOEDER AARDE. Het is derhalve BEKEND dat we vanuit ons hart gevraagd hebben. Misschien moeten we het nu ‘Laten rusten’?
Wij denken dat jouw gedachten met betrekking tot dit gebed terecht zijn … waar het erom gaat … dat de energie ervan aan momentum wint, wanneer … het door velen op hetzelfde tijdstip wordt aangeboden.


O, oké … ik zal dat organiseren … ik was er alleen niet zeker van of ik het daarbij niet gewoon moest laten?
Ieder door het hart gevoelde verlangen om te helpen … elk gebed dat in Liefde wordt aangeboden om het bewustzijnsniveau van de mensheid te verhogen … ZODAT DIT IEDEREEN TEN GOEDE KOMT … zou altijd opgevolgd moeten worden.
De verbinding is momenteel wat zwak. Moeten we wel doorgaan?
We zullen inderdaad doorzetten. Jij bent het niet, Blossom, mocht je dat misschien denken … gezien de omstandigheden. Het zijn inderdaad volhardende energieën, die liever hebben dat wij helemaal niet praten.
Daarmee bedoelen je negatieve energieën, veronderstel ik?
Inderdaad. Maar wij zijn niet ‘onder de invloed’ van hun energie en dat ben jij ook niet. Er is veel kracht en vastberadenheid nodig … om de KRACHT van LIEFDELICHT die jullie ALLEMAAL zijn, te erkennen. We hebben in al die jaren van studie van het menselijk ras veel geleerd en we realiseren ons nu hoe moeilijk het is om ‘overeind te blijven’ in de menselijke vorm.
Dus jullie vonden niet dat ik mijn boekje te buiten ging, toen ik om een teken verzocht?
Wij vinden nooit dat iemand ‘zijn boekje te buiten gaat’. Het is echter zo dat wij niet altijd volledig … …
Ik moet het nu beëindigen … de woorden komen gewoon niet meer binnen.
EINDE VAN DE CHANNELING. 

Dit bevestigde voor mij de gedachte die bij mij (en anderen, die mij schreven) opkwam, om samen en op hetzelfde tijdstip ‘EEN AANROEPING’ te doen, ZODAT DE INTENTIE VERSTERKT WORDT.
(Grappig dat, altijd als ik iets wil organiseren op grote schaal … mijn computer gaat opspelen … Mmm! Ik vraag me af wat dat kan zijn??!!  Zeg niets meer!)
Ik heb daarom gekozen voor …  (heel passend, Valentijnsdag … een dag van Liefde)
14 februari om 9.00 u., Brisbane Australia Time
[Dit is in Amsterdam: donderdag 13 februari om 24.00 u. (CET)]
OM ALS ÉÉN(HEID) NAAR DE AANROEPING TE LUISTEREN

 
Ik raad jullie dringend aan om 5 of 10 minuten voor tijd af te stemmen, ZONDER VERWACHTING VAN RESULTAAT.
Ik zeg dit vanuit het simpele WETEN dat ONZE INTENTIE IS: VANUIT HET HOOGSTE GOED VOOR ALLEN … VOOR HET HOOGSTE GOED VOOR ALLEN … DAT HET TEN GOEDE MOGE KOMEN VAN DE HELE MENSHEID, ALLE LEVENDE WEZENS EN ONZE GODDELIJKE MOEDER AARDE.
ZOALS IK HET DAAROM ZIE, IS HET ZO DAT … ALS HET HOOGSTE GOEDE VAN ALLES … GOD … DE GROTE WITTE GEEST … DE IK BEN AANWEZIGHEID VOELT DAT HET PASSEND IS OM EEN TEKEN TE STUREN … DAT TEKEN GESTUURD ZAL WORDEN … EN IS HET NIET PASSEND … DAN ZAL HET NIET KOMEN.
Ik zal dit absoluut aanvaarden. Maar, wie niet waagt, die niet wint!
Wij zijn een planeet van vrije wil … Er zijn mensen die het niet netjes vinden om hierom te vragen.
WIJ MOETEN HIERBIJ ALLEMAAL ONZE EIGEN WAARHEID VOLGEN.
DUS, ALS HET JOUW WAARHEID IS OM MILJOENEN MENSEN (NIET SLECHTS DUIZENDEN) IN KENNIS TE STELLEN VAN DIT NEDERIGE VRAGEN VANUIT HET HART … VERSPREID HET DAN, ALSJEBLIEFT.
Dit is het dus:
 
14 februari om 9.00 Brisbane Australia Time
[Dit is in Amsterdam: donderdag 13 februari om 24.00 u. (CET)]
OM ALS EEN(HEID) NAAR DE AANROEPING TE LUISTEREN
Ik weet dat allen in het geweldige vertalersteam enorm hun best doen om de video te ondertitelen in zoveel mogelijk talen. IK BEN HEN ERG DANKBAAR. Heel hartelijk dank.
Ook bedank ik degenen, die mij op die tijd willen vergezellen …
Het enige wat ik kan zeggen is, dat ik mij HEEL ERG GELEID VOELDE om deze INVOCATIE te doen en wat ik meer dan wat dan ook geleerd heb in die 56 jaren dat ik hier rondloop, is dat … ik geleerd heb om mijn hart te volgen. IK BEN ZO!
IN LIEFDE, LICHT , LACHEN EN GOUDEN STRALEN
Blossom G.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen