donderdag, januari 16, 2014

Ons God-Zelf: Scheur de Sluier Uiteen Die Jullie in Slavernij Houdt! - 15.01.2014 / Ute


Ons God-Zelf
"Scheur de Sluier Uiteen Die Jullie in Slavernij Houdt!"
15 Januari 2014 / Ute Posegga-Rudel

Mijn Geliefden!
Vanuit het Eeuwige Rijk, voorbij de Universums, gecreëerd door de goden met de Macht en het Bewustzijn Dat IK BEN, en waarin IK daarom altijd aanwezig BEN, roep ik jullie allemaal, de mensheid, terug naar Mijzelf! En ik roep jullie op om uit de Illusie van tijd en ruimte, van kunstmatige creatie dat IK niet BEN vandaan te stappen!
Jullie zijn Mij vergeten in de ondoorzichtige glinstering van de waanvoorstelling, jullie geesten tot slaap gebracht onder de betovering van de tovenaars. Terwijl jullie Mij vergaten, vergaten jullie ook Wie Jullie Zijn.
Jij, die zich momenteel misschien identificeert met de rol en beperking van een eindig, machteloos wezen, dat ingeprent werd in jouw grote bewustzijn, zou zich voor kunnen stellen dat je alleen kunt overleven door het volgen van iemand anders diens regels en opdrachten.
Mijn dierbaren, hoor mijn stem, de stem van jullie eigen diepste Waarheid, verborgen achter de omheiningen van onwetend dromen, behekst met de kleuren van de alles-consumerende hydra.
In Waarheid Zijn jullie Vrij. In Waarheid Zijn jullie Stralend, terwijl de verlichte lichaam-geest jullie speelgoed is om het pad van de Goddelijke Creaties te genieten. Omdat alleen Wie Goddelijk Is inderdaad kan genieten van de Goddelijke Ervaring om de eindeloze mogelijkheden van het bestaan te verkennen.
 
Als je nu gevangen zit in de eindige kamers van waandenkbeelden, lijden, teleurstelling en geen-vervulling van jouw diepste verlangens om Mij tot uitdrukking te brengen, worden de zware ketenen die je verstikken duidelijk voor jou, ketenen die jou omlaag in de verslaving trekken, om niet de Zuivere Hoogtes van Vrijheid van jouw Zuiverheid en Goddelijke Grootheid te kennen.
Het punt hier is, dat je het MOET WILLEN om uit jouw veronderstelde behaaglijkheid in een donkere wereld te stappen, je moet jouw vrijheid willen, dat jij jouw ketenen wilt verbreken, dat je het moet willen om als Degene Die Jij Bent tevoorschijn te komen en niet te twijfelen!
Wordt weer de Stralende Oceaan Die IK BEN, waarin alle dingen geboren worden. Terwijl je Mij erkent, erken jij Jezelf. Jij Bent niet jouw lichaam en zelfs niet jouw geest. Zij zijn alleen maar kostbare kledingstukken, jouw middelen van verrukking, wanneer je Vrij BENT! Maar wat zijn zij nu? Middelen van ellende, ziekte, droefheid, depressie, pijn en onderdrukte emoties!
Dit is niet Wat Jullie Zijn! Herinner! Sta toe! Onderdruk NIET langer jouw Waarheid met een gemoed welke jou opgedrongen werd, zodat je aan Jezelf twijfelt. Zodat je "denkt"dat je een kleine hulpeloze stip bent in een anderszins machtig universum!
Denk onomwonden! Als jij een deel van het universum bent, en het universum is een deel van jou, als Alles Eén in Bewustzijn is en in de oorspronkelijke goddelijke Inhoud, hoe kan je dan zwak en nutteloos zijn?
Het is alleen maar een zieke geest welke geïmplanteerd werd gedurende millenniums in de mensheid, dat zichzelf als zwak inbeeld, als miserabel, als een zondaar, zo niet zelfs bij de geboorte. Als je inderdaad een zondaar bent, BEN IK dat ook, en dan is er niets anders dan zonde, alles dat bestaat is zonde, mijn dierbaren, als dit waar is. Wat een verdraaide geest het is, welke jullie deze nonsens leerde. Geloof het niet langer.
Wordt wakker, Geliefden, open jullie ogen en jullie hart voor de Goddelijke Werkelijkheid die van jullie is in de Eeuwigheid van Mijn Alles-Doordringende Bewustzijn.
Op dit moment mogen jullie Mij nog steeds gewaarworden als een "ander". Een ander, omdat jullie je nog steeds afgescheiden voelen van Mij, een ander, omdat Wat IK BEN, en wat Jullie werkelijke Zijn, nog niet jullie ervaring is. Maar wat jullie nu objectiveren, weerspiegelt louter jullie Eigen Werkelijke Zelf. Nochtans identificeren jullie je met een beperkte lichaam-geest, zijnde fysiek of zelfs een lichtlichaam! Maar deze identificatie is een fout en jullie gevangenschap!
Ik doe een beroep op jullie om daaraan voorbij te gaan en om jullie Werkelijke Inherente Natuur die Ik Jullie Als Mij Laat Zien te erkennen. IK BEN zonder beperking, IK BEN Eeuwig Vrij, Niet Vrij van iets, maar authentiek Vrij, ten overstaan van de werelden die in Mij ontstaan.
Jullie Zijn Het! Jullie Zijn het Al! Sta Op voor jullie Origineel van Goddelijk Bewustzijn. Scheur de sluier uiteen die jullie in slavernij houdt. Om dit te doen, zijn jullie al jullie Wil, jullie hogere en verenigde Hart Kracht nodig.
Kom bij het punt aan, Geliefden, waar jullie al jullie delen verzamelen, waar jullie al jullie intenties focussen, waar jullie al jullie krachten/machten opnieuw ontdekken om die ene handeling te doen: om de sluier op te tillen, om jullie ketenen te verbreken, om toe te staan te Zijn Wie Jullie Zijn!
Volg jullie wildste hartdromen van Vrijheid, van Liefde, van Vreugde en van het Goddelijke Spel, Mijn Geliefden! Dit is jullie geboorterecht! De laagvlaktes van jullie beperkingen en lijden zijn niet jullie verplichtingen! Jullie Enige Echte Verplichting is Alleen Goddelijk. Het is de Verplichting om Vrij te Zijn, om Gelukkig te Zijn, om Stralend te Zijn. Omdat dit Is Wie Jullie Zijn.
Om op te merken, niet te zijn wat je Bent, bij Geboorterecht, permitteert jullie nu het kaartje voor de uitgang - uit illusie land vandaan. Je moet nu springen en achter je laten, wat NIET van jou is, om WAT van Jou Is op te eisen.
IK BEN van Jullie, Jullie God-Zelf! 

Boodschap doorgegeven door Ute
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
_______________________________________________________________________________________
Copyright© 2014. All rights reserved: Ute Posegga-Rudel,  http://radiantlyhappy.blogspot.com  Please post your comments on my blog so that I can be aware of them.
Please share this message only together with this information and without  changes, including the title. If you have questions, please contact me via
transformation33@gmail.com. Thank you.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen