maandag, januari 13, 2014

Een Uur met een Engel - Aartsengel Michael - 9 Januari 2014


Een Uur met een Engel - 9 Januari 2014
Aartsengel Michael
Weggespoeld door een Tsunami van Liefde

Graham Dewyea: Hallo, en welkom bij Een Uur Met een Engel, met Linda Dillon, het kanaal voor de Raad van Liefde en auteur van "De Nieuwe Jij: Tevoorschijn komend in de Luister van het Hartbewustzijn van de Mensheid". Zich bij haar aansluitend is Steve Beckow, oprichter van het "Gouden Tijdperk van Gaia" en auteur van "Het Opbouwen van Nova Aarde: richting een Wereld die voor Iedereen Werkt".
Onze gast vandaag is Aartsengel Michael. Zo, hiermee geef ik het aan jou over, Steve.
Steve Beckow: Heel veel dank, Graham. En, Linda, waarom brengen wij niet een paar minuten door, voordat we met Aartsengel Michael praten, in het licht van de recente gebeurtenissen, om gewoon van jou te horen over de aard van het channelen; wat het betekend, hoe het gedaan wordt, en wat de overzichtelijke en beschermende maatstaven zijn die jij neemt om een trouwhartige transmissie te verzekeren?
Linda Dillon: Oh, ik zou vandaag graag een paar minuten over de aard van het channelen willen spreken. En we hadden enige discussies in onze teamvergaderingen voor InLight Radio over het channelen en hoe, specifiek nu, er zoveel kanalen zijn die naar voren stappen.
En wat betekent dat voor ons als menselijke wezens? Wat betekent dit voor ons als het collectief, dat naar voren stappen? En hoe gaan we met het channelen om? Hoe ontvangen wij het channelen? Wat doen wij met het channelen?
Voor mij, is channelen wanneer je met het goddelijke rijk spreekt. En dat kan betekenen het Gezelschap van de Hemel, een engel, waar sommige mensen naar refereren, inclusief ikzelf, als gidsen, aartsengelen, zelfs de Goddelijke Moeder, of wat wij beschouwen volledige verlichte wezens.
Dus wanneer wij spreken over het channelen, en wanneer wij specifiek spreken over het channelen in deze show, en ik zou willen suggereren ook op de blog van het "Gouden Tijdperk van Gaia", spreken wij nooit over de lagere trillingen die zeker door het universum heen aanwezig zijn.
Maar wat doe ik? Voor mij - en ik heb dit gedurende, oh, op z'n minst een decennia onderwezen - wanneer je gaat channelen zijn er bepaalde processen waar je doorheen gaat om te verzekeren dat je inhaakt, dat jij je verbindt met en alleen de hoogste energieën toestaat om door te komen.
Dus het is een proces van meditatie en van het opstellen van de aartsengelen en zelfs rituelen van bescherming en gebed te nemen, en in principe jezelf tot zo een graad leegmaakt dat je de energie van de geascendeerden of de aartsengelen binnen kunt voelen komen, die bij jou binnen treden en in principe jouw ruimte delen.

En als je dat om de één of andere reden niet voelt - en dat kan van tijd tot tijd gebeuren, en het vergt tijd en oefening om eraan gewend te raken, die sensatie van het delen van de ruimte - dan zet je in principe het kanaal uit en je channelt niet ofwel die dag of op dat moment. En als je wat voor verandering dan ook hiervan voelt zelfs tijdens de transmissie, dan sluit je het ook af en stap je terzijde.
Wat ik doe is dat ik mezelf in principe zo ver als mogelijk is wegbreng. Voor mij, klinkt het vaak alsof ik aan het afluisteren ben, maar als het voor iemand is die mij na staat of waar ik van houd en om geef, of het is een kwestie die echt van een zeer aanzienlijk belang is, zorg ik ervoor om mezelf naar buiten te brengen, of om te gaan en tussen de sterren te spelen zodat ik niet aanwezig ben en ik geen invloed uit kan oefenen op wat er doorkomt. En nogmaals, dat is een oefening welke wij allemaal die kanalen zijn ondernemen.
Nu, de andere kant hiervan is, wat doe je als een luisteraar, als een lezer met het ontvangen van gechannelde informatie? Ik geloof specifiek in deze tijd, en de reden dat er zo een overvloed aan channelings doorkomen is dat niet alleen onze trilling stijgt, maar ook dat het het gevoel is van de richting en de informatie die we nodig zijn en die vanaf de andere zijde, als het ware, aan ons gegeven wordt, met het oog op het completeren van onze Ascentie.
Maar als een lezer, als een luisteraar, zijn er een paar zaken welke je kunt doen in termen van het onderscheidingsvermogen, omdat de kwestie onderscheidingsvermogen is, nooit oordeel, maar gewoon het onderscheidt maken van of de channeling betekenisvol voor jou is. En het eerste zou zijn, natuurlijk, is het van liefde? En als een channeling van wat voor soort dan ook, van wat voor bron dan ook, ooit aanvoelt alsof het niet van liefde is, dan, nogmaals, zet je het uit, leg je het terzijde, en ga je weg en je ontdoet je er in principe van. Je weet wel, spreekt het tot jouw hart? Spreekt het jouw aan?
En het tweede punt is, is het van toepassing op jouw leven, op jouw Ascentie taak, op jouw spirituele pad/ en in praktische termen, is het voor jouw leven bruikbaar? En als dat zo is, hoe? Hoe ga je de informatie opnemen en dat feitelijk vertalen in iets dat voor jou betekenisvol is?
Omdat wij niet alleen maar de gechannelde informatie ontvangen, de boodschappen, om slechts informatie te verzamelen. Wij zijn in een informatie tijdperk waar wij van veel, heel veel informatie houden. Maar dat is niet echt het enkelvoudige doel van het channelen. Het doel van channelen is om jouw hart te openen en jou te helpen.
En het derde is dat wanneer je welzeker specifieke informatie ontvangt, of het nu via een artikel is of op de radio of door een persoonlijke channeling of jouw eigen channeling - omdat wij allemaal op verschillende manieren channelen - als het iets moet doen en het voelt aardig juist aan of het is tijdsgevoelig, dan is één van de dingen die ik doe, Steve, ik wacht. Ik zet het terzijde, ik zet het op de plank en ik observeer het.
En wanneer het gebeurd, ga ik zo van, "Oh, dat is wat zij bedoelen," of "Oh, dat is wat zij mij gidsen om te doen," of "Dat is hoe het bedoeld is om zich te ontvouwen."
En 20 jaren later pak ik nog steeds dingen van de plank af die zij mij vertelden en die ik aan het uitvogelen ben, " Oh, dat is wat het betekende." Omdat als menselijke wezen hebben wij deze wonderbaarlijke neiging om het te vertalen, nietwaar? En natuurlijk, omdat wij het op manieren vertalen waarvan wij denken dat zij onmiddellijke oplossingen voor ons zullen zijn. Nochtans is dat soms absoluut het geval, maar soms ook niet.
Dus het is gewoon om, ik weet niet, om voorzichtig te zijn, denk ik, in termen van hoe te handelen op die informatie, wanneer het etherisch is, wanneer het gaat over de Goddelijke Kwaliteiten, wanneer het gaat over hoe jouw leven te leiden of welke richting op te gaan om spiritueel te groeien. En dat is het gemakkelijke spul, omdat we het begrijpen. Maar wanneer het gaat over, "Ga volgende week naar New Jersey,' zijn dit dus sommige van de dingen die een zeer kort overzicht hebben, van hoe wij het benaderen.
SB: Een lange tijd geleden in de midden 70er jaren in een paragnostische ontwikkelingsklas stond het medium iemand toe om binnen te komen en via haar strottenhoofd te werken. Nu, wanneer jij channelt, ben jij niet in je lichaam, juist? Zij werken via jouw strottenhoofd, zij zijn het die aan het praten zijn. Is dat correct?
LD: Dat is correct.
Ik weet dat het mag klinken als deze zacht sprekende brunette, maar ik ben niet degene die de mechanica van het strottenhoofd beheerd. Ik voel, ik neem waar, - tussen haakjes, is dat het wat ik bedoelde toen ik zei dat ik in principe soms aan het afluisteren ben - dat in mijn channeling-ruimte (innerlijk), waar ik het channelen voor personen en voor ons hier vandaag doe, ik twee stoelen heb, en ik ga en ik bezet de andere stoel. Dus, in principe ruim ik voldoende het veld zodat zij de ruimte kunnen bezetten.
En dat is iets dat als je een kanaal wordt en als je leert om te channelen dat jij je daar zeer bewust van moet zijn en er zeer zorgvuldig mee moet zijn. Omdat je er altijd zeker van wilt zijn dat je adequate maatregelen genomen hebt zodat je erin terug kunt komen.
SB: Wow! Wat betekent dat?
LD: Het betekent dat jij je ervan verzekerd dat jij op jouw zilveren koord reist, of in sommige gevallen zouden sommige mensen eraan willen denken als het rode koord dat uit jouw wortelchakra vandaan komt. Wanneer ik ga en tussen de sterren speel, is dat een belangrijke kwestie. Ik zal omhoog reizen langs mijn zilveren koord. Of het nu channelen is of bi-localiseren of, ik weet niet, yogi vliegen, je verlaat niet jouw lichaam zonder een verbinding te handhaven/onderhouden. Je laat nooit toe dat die verbinding verbreekt. Anders heb je een lege schelp die daar zit.
En het kan moeilijk zijn. Ik heb de ervaring één keer gehad. En ik heb mijn les geleerd en ik wil dat nooit weer doen.
SB: Um-hmm. Ik denk dat Solomon zei, "als ooit de zilveren koord losgemaakt wordt" - "Wel, dat is de overgang, nietwaar?
LD: Dat is juist. Je moet jouw weg er terug in hebben. En dat is waar voor of je nu het automatische schrijven doet, of, zoals ik zei, als je er 's nachts op uittrekt om met Aartsengel Michael te werken, of soms in mijn geval of je aan boord van een schip gaat, je verzekerd je ervan dat het koord er altijd is, en dat als je in heilige partnerschap bent of in een relatie dat de persoon waar je mee bent of waar je het bed mee deelt, zich er volledig bewust van is om niets te doen dat jou verrast of het koord doet laten breken.
SB: Um-hmm. Zeer goed. Wel, dank je wel hiervoor.
LD: Een woord voor de bedachtzame? Er zijn tijden - en dit is geen nieuwe ervaring voor mij - wanneer andere kanalen variërende informatie zullen ontvangen of channelen. En ik denk dat het daar is waar het onderscheidingsvermogen van de lezer of luisteraar aan bod komt, en de duidelijkheid/helderheid van het kanaal.
En ik refereer niet noodzakelijkerwijs naar de huidige discussie rondom of Jezus leefde of stierf. Ik spreek over situaties waar de mensen mij door de jaren heen opbelden en zeiden, "Wel, Ik ben naar een channelaar gegaan," of zeer vaak zullen zij zeggen, "Ik ging naar een paragnost, en die vertelde mij dat dit zou gaan gebeuren, en het gebeurde niet." En dus creëert dat wanorde. En dat is alledaags.
Maar tussen zelfs zeer getalenteerde, gerespecteerde kanalen kunnen er variaties zijn … Eén van de conversaties die wij de laatste tijd hebben, waarvan ik denk dat het echt belangrijk is dat wij dat allemaal begrijpen, is de aard van het partnerschap dat wij aan het ontwikkelen zijn met de Raad van Liefde en het Gezelschap van de Hemel.
En ik had deze conversatie, of, feitelijk, had Aartsengel Michael deze conversatie, waar ik op in luisterde, wel, in en uit, gisteren, en het ging over het feit dat nu dat wij in deze verheven vorm zijn, deze nieuwe vorm van partnerschap - en die wij ook in onze menselijke relaties zien, maar wij zijn in deze heilige verenigde partnerschap met het ongeziene, met de hogere rijken, hoe we dat ook noemen.
En zelfs een decennia eerder, maar zeker 30, 40,50 jaren eerder - neeg het engelachtige rijk, het hogere rijk, of negen zelfs onze gidsen en beschermers ernaar om meer voor ons te doen. En dat was de overeenkomst. Dat was de relatie. Op vele manieren was het meer zoals ouder-kind.
Nu is het in deze relatie, op vele manieren van volwassene tot volwassene. Welnu, ik weet, en ik weet dat iedereen die luistert het weet, dat wij zeer zeker de junior partner in deze relatie zijn. Maar dat is niet wat zij tegen ons zeggen. Zij zeggen, "Wij behandelen jullie op een spirituele volwassen, geëvolueerde en evoluerende manier. En dus anticiperen en ondersteunen wij jullie bij het creëren en gedragen en onderscheiden op die spirituele volwassen manier."
En, weet je, zelfs zo vroeg als deze ochtend was er een deel van mij, ik dacht hierover na, en ik dacht, dit is echt prachtig, dit is, zoals, schitterend! Halleluja! En dan is daar dit andere deel van mij dat denkt, ah, jakkes! Zouden jullie het niet voor ons kunnen doen?
En zo nu en dan, natuurlijk, springen zij wel bij. Ik denk aan het voorbeeld van Graham's brief die op een mysterieuze manier tevoorschijn kwam. Zij springen wel bij, en zij zullen ons iets vertellen, "Oké, doe dit. Bam!" En wij zeggen dank je wel, en wij zijn echt blij om dat soort van informatie te krijgen, maar over het algemeen, is het nu meer dat wij het pad samen bewandelen.
Dus zij wijzen de weg en zeggen, "Denk je niet dat je linksaf zou moeten slaan?" of "Denk je niet dat je naar dit stukje informatie zou moeten luisteren, of deze oefening in jouw leven moet integreren omdat het onze partnerschap zou verbeteren?" Maar de keuze van het ja of nee zeggen is altijd de onze. Dus het is belangrijk voor ons om ook aandacht te schenken aan hoe onze relatie met hen aan het veranderen is.
SB: Hmm. En even voor de luisteraars, de referentie naar Graham's brief was dat ik Graham een brief gestuurd had en het zoek raakte. En het Gezelschap van de Hemel dirigeerde hem precies naar waar het was. En hij ging daar naartoe en ze keken en, ongelooflijk daar was het. Dus dat was behoorlijk verbazingwekkend.
LD: Je zou gewoon wensen dat we daar meer van hadden, hunh?
SB: Ja! [lacht] Nou, het is behoorlijk handig, nietwaar?
LD: Dat is het.
SB: Zou het oké zijn als we vandaag een paar minuten er overheen gaan (de uitzending)? Ben je in staat dat te doen?
LD: Ik denk dat ik in staat ben om dat te doen, ja.
SB: Oké. Als we het willen, en we het niet mogen….
LD: En als we het willen, zullen we het.
SB: Oké. Heel veel dank daarvoor, Linda. En ik zal je de kans geven om gewoon te ontspannen gedurende een minuut en dat jij je overgang maakt, en we zullen dan met Aartsengel Michael spreken.
Aartsengel Michael: Groeten, Ik Ben Michael….
SB: Groeten, Heer.
Aartsengel Michael: …. Aartsengel van Vrede/Vreedzaamheid, Strijder van Liefde, en ja, welkom aan jou, welkom aan elk en iedereen van jullie. Welkom, mijn geliefde vrienden, mijn dierbare familie, en zou ik mogen zeggen mijn collega Lichtstrijders, mijn collega Lichtwerkers, mijn collega Liefdehouders, omdat dit is wie jullie zijn. Ja, jullie zijn Wegwijzers. Jullie zijn pilaren, jullie zijn poortopzichters.
Niets van dit verdwijnt, lieve vrienden. Het is niet een titel of een taakomschrijving dat aan jullie gegeven is gedurende een korte periode aan tijd. Het was een stukje informatie, inzicht in de overzichtelijkheid en het doel, de opmaak, de essentie van wie jullie zijn, en daarin, zou ik kunnen zeggen tegen elk en iedereen van jullie, of jullie je het nu realiseren of niet, of jullie het altijd consequent zien of niet, jullie zijn geweldig.
Het kanaal, Linda, heeft iets overgeslagen dat ik graag aan deze conversatie toe zou willen voegen over het channelen en wat het betekend. Het is niet alleen onze kans, onze vreugdevolle kans, om met jullie te spreken en te communiceren, het is ook een geschenk aan ons. Het is een geschenk, een vreugde, een plezier om in staat te zijn om jullie op deze manier te bereiken, tijdens deze tijd van overgang, waar jullie ons misschien niet altijd zo duidelijk horen met jullie auditieve of telepathische receptoren als dat wij graag zouden willen dat jullie dat deden. Omdat ons verlangen, lief hart, is om met jou/jullie, duidelijk, kort en bondig te communiceren en om jouw/jullie hart aan te raken, om jouw/jullie hart te openen en jouw/jullie toe te staan te weten, niet op een algemene manier maar op een zeer diepgaande persoonlijke manier, hoezeer geliefd je bent, hoe diepgaand je gewaardeerd wordt.
En door dit medium, door deze conversaties die wij hebben, zowel hier op dit platform en ja, ook op het blog platform, zijn wij in staat dat te doen. En wij zijn ook in staat, om telepathisch, spiritueel, en ja, door mijn geachte vriend, cohort, en collega partner, Steve, in staat te zijn om wat in jullie harten is en wat op de voorgrond in jullie gedachten is te adresseren.
Wij negeren niet jullie mentale en emotionele lichaam of jullie behoeften en verlangens, specifiek jullie verlangens om Nova Aarde te co-creëren, de steden van Licht, de steden van Liefde, Vrede/Vreedzaamheid op de Aarde. Dit is waar wij elkaar ontmoeten in onze doelen en dienstbaarheid, onze missie voor de Moeder.
Dus, wij verwelkomen de channeling net zoveel als jullie dat doen, het is een gedeelde vreugde.
Spoedig - en ja, ik weet dat velen van jullie dit woord 'spoedig' niet aanstaat, maar in deze situatie kan ik niet zeggen de volgende dinsdag of februari, maar zeer spoedig - laat ons zeggen op een tijdige, zeer tijdige manier, zullen jullie weggespoeld worden in de tsunami van de Liefde van de Moeder, in de tsunami van de ontwaking.
Welnu, jullie zijn mijn broeders en zusters gedurende jaren in het proces van ontwaking geweest, en zeer intensief gedurende de laatste twee jaren, maar ja, natuurlijk zit er meer aan te komen. En wat er in het verschiet ligt, zelfs wat in de illusie van de chaos van het moment is is loutere verrukking. Het is waar jullie hart, jullie ziel, jullie geest en jullie lichaam naar gehunkerd hebben, en waar velen van jullie, letterlijk sommigen van jullie met jullie nagels of op het kantje af, je aan vastgehouden hebben.
Wat is de tsunami van Liefde? Het is de uitstroming van de essentie van Liefde vanuit de Bron, vanuit de Schepper, de Verenigde Ene die de creatieve kracht voor de schepping van vele, vele universums geweest is. Jullie weten nu, wederom, specifiek gedurende de laatste paar jaren, dat jullie actief en bewust verhogingen in jullie trillingsfrequentie ontvangen hebben, in jullie vermogen om meer licht, een hogere frequentie, meer Liefde vast te houden en te handhaven. En dit is niet eenvoudig een tsunami of een uitstroming die zich voordoet, wel, als uit het niets - maar in feite komt het wel als uit het niets! Maar laat het me uitleggen.
Jullie werden voorbereid door de oorspronkelijke 11/11, 12/12 en alle herhalingen daarvan, door de verhogingen die wij jullie gegeven hebben, die jullie sterren broeders en zusters jullie gegeven hebben, het ijverige werk, of jullie het nu weten of niet dat jullie eigen cirkel van gidsen en meesters het jullie gegeven hebben. Jullie werd de blauwe diamant van de Moeder gegeven, Haar waarachtige essentie, maar het was als een druppel in de Grote Oceaan. Maar dit werd aan jullie gegeven om jullie genezing/herstel aan te steken, individueel en van het collectief, lang geleden, een decennia geleden.
Nu werd aan jullie gegeven, en jullie gaan door met het te ontvangen, het geschenk van de Moeder van overzichtelijkheid, en zelfs meer belangrijk, zullen wij zeggen, de tweeling, zuiverheid, welke met zich meedraagt wijsheid en waarheid. Jullie weten dit. Maar deze zijn allen, ja, eerste vereisten.
Zij breiden jullie uit, zij staan jullie toe op andere manieren te voelen, op andere manieren te ervaren, en de waarheid van de menselijke ervaring binnen te gaan zoals het voor het collectief bedoeld was. En velen van jullie ervaren dit. En hiervoor zeggen wij halleluja.
Heeft het de volledigheid bereikt van wat er vereist is? Nee. Maar het is voldoende dat deze uitstroming van Liefde naar de planeet jullie niet zal demonteren of overweldigen tot een omvang zodat jullie niet zouden kunnen handhaven of in jullie lichaam zouden kunnen blijven, omdat, natuurlijk, het volledige doel van deze glorieuze Ascentie is dat het gedaan wordt terwijl het fysieke voertuig gehandhaafd blijft, hetgeen iets is dat gloednieuw is.
Weten jullie wel, mijn familie, hoe zeldzaam iets nieuws door het gehele multiversum heen is? Het is zeldzaam en het is kostbaar. En daarom wordt het zorgvuldig in de gaten gehouden. Ik wenste te zeggen georkestreerd, maar dat zou de indruk geven dat wij het eenvoudig doen, en dat is niet de aard van deze ontvouwing.
Wij hebben onze harten gedeeld; wij delen onze harten iedere nacht. En wanneer jullie spreken, of jullie nu tegen mij of tegen Gabrielle of de Moeder spreken, begrijp, wij horen jullie en wij antwoorden; één van ons antwoord altijd. Maar laat mij naar het punt teruggaan - wij hebben over een serie van gebeurtenissen gesproken.
Welnu, laat mij een analogie gebruiken, en een analogie welke het kind binnenin jullie kan beetpakken, omhelzen en opgewonden over kan raken. Als het carnaval, de kermis naar de stad komt, zou er een serie aan gebeurtenissen zijn. Er zou een opruiming van het park of het land zijn, en dan zou daar die magische avond zijn wanneer alle voertuigen - de trucks, de tenten, de werkers - zouden arriveren en met de opbouw zouden beginnen. En dan zou daar de openingsdag zijn.
Wel, waar jullie op gewacht hebben, fundamenteel, is de openingsdag. Maar vanuit ons perspectief, hebben het opruimen van het land, de voorbereidingen, de aankomst van de apparatuur, de verrukkingen waarvan jullie op het punt staan te gaan genieten, er behoefte aan om afgeleverd te worden.
En hoe werden zij aan jullie afgeleverd? In een serie aan gebeurtenissen. En velen van hen zijn waar jullie aan denken als ontastbaar, zoals de geschenken van de Moeder. Maar wat ik op deze dag aan jullie vraag is om met mij in overweging te nemen hoe deze ontastbare gebeurtenissen, zoals het geschenk van overzichtelijkheid, hoe zij in/naar tastbare geschenken, openingen, begrippen, relaties, creaties, beter werk in jullie leven vertaald worden.
Zo vaak zeggen jullie tegen mij, "Michael, geef me alsjeblieft een teken." En wat doen wij dan? Wij helpen de Moeder en wij intensiveren haar geschenk van overzichtelijkheid. En jullie zeggen, "Wel, dat is niet precies het soort van teken dat ik wilde. Ik wil iets dat ik kan zien en aanraken en proeven."
Maar lief hart, deze transformaties in/naar waar jullie aan denken als tastbare, iets dat je kunt proeven, aanraakbare menselijke ervaringen of omstandigheden vinden plaats. Het is een zeer groot carnaval. Het is een zeer grote kermis. En een deel van ons werk, alsook het werk waar jullie sterren broeders en zusters zich vrijwillig voor aangemeld hebben en gedurende honderden aan jaren volledig bij betrokken zijn, is om te verzekeren dat er niets verkeerd gaat.  
Dus, denk niet dat de dag van de tsunami niet aanstaande is. En zal het jullie wegspoelen met Liefde? Zal dat gevoel van de creatieve kracht van alles overweldigend zijn? Ja. Zal het zoet zijn? Ja. Zal het stevig en permanent binnenin jullie wezen verankeren? Ja.
Welnu, lieve Steve, ik weet dat je een miljoen vragen voor me hebt.
SB: Nou, weet u, Heer, ik veronderstel dat ik een download krijg omdat ik bijna overspoeld ben met gelukzaligheid hier. Het is zeer moeilijk om een radioprogramma te doen wanneer je je zo gelukzalig voelt als ik dat nu doe. Je vergeet bijna wat het is dat je aan het doen bent. Als dit een voorproefje is van de tsunami van Liefde, is het fantastisch.
Aartsengel Michael: En dit is mijn doel geweest vandaag, om je een spoelsel te geven, jullie allemaal, om onze liefde te voelen.
SB: Uh-hunh. Zeer fijn. Wel, laat mij een vraag aan de kant werken die ik me verplicht voel om aan u te vragen, En ik hoop dat wij de kwestie succesvol en gelukkigerwijs voor elkaar kunnen krijgen.
Er is een vraag dat de aandacht van een bepaalde hoeveelheid aan Lichtwerkers onlangs getrokken heeft, en er is een aspect van dat mij zorgen baart, wat het waarom ik dat ik het bij u naar voren breng.
Wij hebben meldingen van Jezus gehad dat hij gekruisigd was, en meldingen van Matthew Ward, die onlangs openbaarde dat hij St. Matthew was, dat Jezus niet gekruisigd werd. Ik ben er zeker van dat er een redelijke verklaring voor is van het hebben van twee versies, maar de versies die wij tot dusverre voor ons hebben zijn wederzijds onoverbrugbaar.
En dus, zou ik graag eerst willen weten wat de verklaring hiervan is. Waar hebben we hier mee te maken? Maar ik zou het ook graag willen weten, en het verbaasd mij dat het Gezelschap van de Hemel toe zou staan dat er twee verschillende versies circuleren, omdat dat zeker de Lichtwerkers genoeg zou verwarren.
Dus, als u commentaar kunt leveren op deze situatie en ons kunt helpen het te begrijpen, dan zou ik dat zeer waarderen.
Aartsengel Michael: Allereerst, heb ik er behoefte aan te zeggen dat ik geen intentie heb, zoals het kanaal weet, om te verklaren dat de ene het juist heeft en de andere het verkeerd heeft.
SB: Ja, dat begrijp ik.
Aartsengel Michael: Omdat ongeacht van ofwel je over Jezus of Matthew spreekt het terug reflecteert naar de kanalen, en beide zijn toegewijd in hun dienstverlening en hun Lichtwerk.
SB: Daar ben ik het mee eens.
Aartsengel Michael: En wij zouden nooit willen wensen om laster op één van beide te werpen. Maar laat ons ook dit zeggen - en je mag een klein onderdrukt lachen hebben: Matthew en Jezus, Yeshua, waren het vaak oneens met elkaar.
SB: [lacht] Dat is een onderdrukt lachen.
Aartsengel Michael: En soms zijn zij het nog steeds oneens met elkaar! Jullie hebben een uitdrukking op de Aarde waar je tegen iemand zegt, "Je wordt mijn dood nog eens!" En de andere persoon zal zeggen, "Dat deed helemaal geen pijn." Wel, het is niet in die ader. Maar laat ons suggereren dat het inzicht van Matthew er één is die jou, jou zelf dierbaar is.
SB: Oh, ja?
Aartsengel Michael: En dat is dat er niet zoiets als doodgaan is.
SB: Ja.
Aartsengel Michael: Dus er is altijd een continuïteit van het wezen, van de spirit, van de essentie. Maar ik zou ook willen suggereren, dat Yeshua, Jezus-Sananda, in de volledigheid van zichzelf, en in de uitstraling die jullie als Yeshua kennen, zeer duidelijk is over wat er met hem gebeurd is, met zijn familie, met zijn gemeenschap, en wat niet.
Laat ons hier zeer duidelijk over zijn. De dood, waar jullie aan gedacht hebben als een kruisiging van Yeshua, was niet echt de onderstreping/ het kenmerk van dat leven. Vele werden vervolgd, en gekruisigd, niet zo wreed, maar de kruisiging was zeer zeker een regelmatige gebeurtenis onder de auspiciën van de Romeinen. Het was zeer wreed en barbaars, maar het was niet het punt van het leven van Yeshua, omdat hij op geen enkele manier dacht dat de dood of het overgaan een punt was. 
Nu, was hij armzalig, als een man, als een vader, als een echtgenoot? Ja, maar hij wist ook dat er niet zoiets was als de dood. Ging hij door met andere dingen te doen? Natuurlijk deed hij dat, maar niet in die gestalte.
Maar laat ons hierover spreken. Aan een ieder van jullie is deze ongelijkheid gegeven zodat jullie het van elkaar onderscheiden. Het is geen test die wij jullie geven. Het is eenvoudig een verschil in perspectief. Dus wat spreekt tot jouw hart dierbare? Wat helpt jou met jouw reis? Dat is de vraag.
SB: Uh-hunh. Wel, dank u wel daarvoor.
Dus u zegt dat de tsunami van liefde begint en dat wij op het punt staan om een omstandigheid binnen te treden die mogelijk in verwarring brengend voor de mensen zou kunnen zijn. Hoe zouden wij moeten manoeuvreren, hoe zouden wij deze prachtige gebeurtenis moeten navigeren hetgeen wij op het punt staan om te betreden en eraan deel te nemen?
Aartsengel Michael: Ga erin mee. Jullie hebben uiteenlopende dingen op jullie kermis, nietwaar, of andere vormen van amusement waar jullie aan een parachute omlaag gaan of een achtbaanrit nemen. Je springt er halverwege niet vanaf. Je stopt niet halverwege op de waterglijbaan.
Wanneer het eenmaal begint, lief hart, heb je er eenvoudig behoefte aan om diep adem te halen, jouw hart uit te breiden, weet dat je niet in gevaar bent, dat dit is waar jullie voor gewerkt, gebeden en je op voorbereid hebben, en sta de uitbreiding toe, de lichtheid, om te komen.
Die uitdrukking die jullie hebben, "de lichtheid van het wezen," dat is wat jullie zullen ervaren. Maar vecht er niet tegen. Sta het eenvoudig toe. Dus als het betekend dat je zo overweldigd bent, voorbij de gelukzaligheid bent, dat je die dag niet naar je werk kunt gaan, blijf dan thuis. Als je het gevoel hebt dat je de ene voet niet voor de anderen kunt zetten omdat je bent in wat je mag voelen als een veranderde staat, dan doe dat.
Nu, begrijp ook, dat zo ongeveer iedereen op de planeet zich hetzelfde zal gaan voelen. Dus het is ook een dag waar er eliminatie is, een absolute verwijdering van vele van jullie voormalige zorgen, oordelen of angsten.
Dus laat mij hier zeer praktisch in zijn. Want velen van jullie, mijn lieve engelen, zouden wakker worden of jullie zouden je gereed maken voor het werk, en je zou zeggen, "Ik ben gewoonweg zo vol van liefde dat het ervoor zorgt dat het de belangrijkheid en het potentieel van het in staat zijn om veilig naar het werk te rijden onmogelijk maakt." En dan zou je het proberen en het doen omdat je bezorgd zou zijn over het feit dat je iemand in de steek laat, dat je niet verantwoordelijk bent, dat je in moeilijkheden zit, dat je een dagloon gekort zult worden. Zet dat allemaal terzijde en sta de energie toe diens transformatieve werk te doen.
Wij spreken over een uitstroming vanuit de Moeder. Er is niets belangrijker dan dat, niet in dit of welk ander leven dan ook.
SB:  In vroegere tijden, als we ons angstig voelden, kon dat de liefde blokkeren. Maar in deze tijd, lijkt het dat deze liefde de angst oplost. Is dat correct?
Aartsengel Michael: Dat is absoluut correct, en dat is waarom wij de uitdrukking tsunami gebruiken, en zelfs de term van storm, van zeilen, van het verhuizen van het Noord-Atlantische naar de vreedzame kristallen inham/kreek. Dus, ja het duwt het eruit zodat je ernaar kijkt en je mag denken, "Gewoonlijk zou ik bang zijn. Ik zou bang moeten zijn. Ik ben niet bang," omdat dat het residu van de oude derde illusie is, en het wordt weggespoeld.
SB: Wow.
Aartsengel Michael: Die angst heeft nooit deel uitgemaakt van wie jullie werkelijk zijn. Dus de Liefde van de Moeder duwt het, ontbindt het, het niet eenvoudig op een verre kust achterlatend, maar het volledig eliminerend.
SB: Nu, wanneer u zegt uitbreiding, wij hebben onze eigen iedere dag begrippen van uitbreiding. Maar wat ik opgemerkt hebt als ik uitbreidt is dat er nieuwe potentiëlen in het spel komen, potentiëlen waar ik me niet bewust van was. Dus, als wij ons uitbreiden in de tsunami van Liefde, zullen daar dan ook deze nieuwe potentiëlen in het spel komen, dingen waar we nooit een vermoeden van hadden dat die er waren?
Aartsengel Michael: Dat is correct.
SB: Zou u daar een beetje over kunnen spreken alstublieft?
Aartsengel Michael: Het is alsof jullie naar een zeer nauw gedeelte gekeken hebben, en dat plotseling jullie gebied van inzicht en jullie gebied van wat het potentieel is om te ervaren, te creëren, om te co-creëren, wat open en beschikbaar voor jullie is een duizend, tweeduizend, twaalfduizend maal verbreed is.
SB: Het is een tamelijke unieke ervaring, omdat je aanvankelijk niet weet of jij je dit verbeeld of dat het werkelijk waar is. Is dit een nieuwe faculteit die ik heb, of een nieuw gebied dat zich voor mij opent? Dus daar is dit moment waarin je min of meer aarzelt en zegt, "Jee, ik weet niet wat ik hiervan moet denken op dit moment."
Aartsengel Michael: En dat is oké. Alles dat je hoeft te doen, alles dat wij van jullie vragen om te doen - en denk voor geen enkel moment, mijn geliefden, dat wij niet in volledige aanwezigheid zullen zijn, omdat dat niet zo zou zijn - dus, wanneer je dat moment hebt, heb dan niet het gevoel dat je voorwaarts moet pushen. Maar weet ook dat er een plan is!
SB: Ja.
Aartsengel Michael: Jullie werd allereerst het geschenk van de overzichtelijkheid gegeven. Dus de overzichtelijkheid is al verankerd en verankerd dieper in jullie in ieder moment. Dus die vaagheid waar jij naar refereert, zou niet op hetzelfde niveau zijn zoals het voorheen geweest zou kunnen zijn. Maar als je deze momenten ervaart van, "Mijn hemel, ik denk dat ik dit zou kunnen doen, en dit is hoe," en je ontvangt een download over hoe alles zich voor zou doen, helemaal tot in het fijnste detail, haal gewoon adem, zit met ons, sta het toe om in jouw beenderen te verankeren en ga dan voorwaarts. Verwarring maakt deel uit van angst.
SB: Um-hmm. Er zijn sommige mensen die zich, bijvoorbeeld, zullen herinneren, dat Jezus tegen de man zei die zijn vader wilde begraven, "Laat de doden de doden begraven. Kom met mij mee. Dit is jouw enige kans." Zij zouden kunnen denken, "Wel, gossie, als ik nu aarzel, als ik in verwarring rust of als ik me terugtrek, dan heb ik het gemist. Ben ik mijn kans verloren." Is dit het geval?
Aartsengel Michael: Nee. Welnu, laat ons het uitleggen. Als wij deze conversatie in jullie tijd, oh, anderhalf jaar geleden zouden hebben, dan was er een kans dat dat zich misschien voor zou doen. Vergeet niet dat de mensheid de collectieve beslissing nam [om gezamenlijk te ascenderen], hetgeen onze partnerschap versterkte. Dat is wat het spel veranderde.
Er zijn verscheidene [spelveranderingen] geweest, maar dat was doorslaggevend. Jullie zeiden dat jullie dit als een collectief wensten te doen, en dus is de Moeder niet zo bekrompen om bijvoorbeeld te zeggen, "Wij zullen jullie slechts een vijf-minuten venster van kans geven. Kom tot een beslissing." Dus sommigen zullen de volle kracht van de tsunami voelen. Sommigen mogen het voelen maar zullen zich voelen alsof zij een kurk zijn die dobbert op de oceaan.
Waar jullie behoefte aan hebben om te doen is door te gaan met ademhalen, te verankeren, te vertrouwen en dit eenvoudig toe te staan met je te versmelten. Wij verwijderen niet de kans of de opening.
Zijn er sommigen op jullie planeet, op lieve Gaia, die nog steeds nee zullen zeggen? Ja. Die zijn er. Zullen zij nee zeggen in die spoeling van Liefde?
Lief hart, wij zijn degenen die fortuinlijk zijn, en wij weten dat. Omdat wij ervaren, weten, leven, wij ons voortdurend verbinden, verenigen met die Liefde van de Moeder. Het is een nooit eindigende stroom. Het is wat ons onderhoudt. Hebben wij waar jullie aan denken als een unieke aard? Ja, dat hebben wij. Maar wij zijn volledig verenigd in die Liefde. Dus wanneer ik tegen jullie hierover spreek, spreek ik ook tegen jullie over iets waar wij een onophoudelijke ervaring van hebben.
Welnu, het zou een zeldzaam menselijk wezen zijn, of hybride, die ooit nee tegen dit zou zeggen. Is het mogelijk? Ja. Omdat de Moeder in deze situatie van de vrije wil niet zal suspenderen.
Dus wat doet zich in die situatie voor - wel, jullie worden eenvoudig opgeveegd in een tsunami van Liefde terug naar huis. Je geeft je lichaam eraan over.
Is het gegarandeerd? Ja. Dat iedereen het zal ontvangen? Ja. Zullen sommigen kiezen te zeggen, "Oh nee, dank je wel"? Ja. Maar die beslissing, die keuze heeft ook het indirecte gevolg - en wij spreken hier niet over vijf minuten - maar het heeft het indirecte gevolg van het vervolgens niet in staat te zijn te leven/wonen op Nova Aarde, de hernieuwde Gaia, omdat het een trilling is van dit hogere rijk van liefde. Dus als je dat binnenin of buitenom niet wilt, is het niet dat wij de Universele Wet gaan veranderen.  
Als de keuze is om dit af te wijzen, om te zeggen, "Nee, ik wil dit niet," hetgeen voor ons onvoorstelbaar is, dan is het niet dat zij het niet ontvangen. Het is eenvoudig dat het hen uit hun lichaam vandaan terug naar huis spoelt.
SB: Hmm. Oké. Wel, middenin deze tsunami van Liefde, zal een zeer echte en praktische gebeurtenis waarschijnlijk gebeuren, en dat is waarschijnlijk de Reval. Dus, hier zijn we, van onze voeten geveegd in Liefde en in sommige omstandigheden heeft dat er behoefte aan gehanteerd te worden. Hoe beïnvloedt het zijn in een tsunami van Liefde de noodzaak om praktische beslissingen te maken?
Aartsengel Michael: Het zal jullie niet voor een onbepaalde tijd machteloos maken. Voor sommigen van jullie, mag het uren of minuten of dagen duren, maar jullie komen getransformeerd uit de wateren te voorschijn, de wateren van het leven, de wateren van Liefde.
Dus het is een vorm van reiniging, derhalve restauratie, herstel, verjonging. Dus jullie komen beter voorbereidt uit deze wateren tevoorschijn, meer fijnzinnig bewust, meer in staat om te multi-tasken, meer competent om het grotere plaatje van jullie acties te zien, de onderafdelingen van jullie acties, de overzichtelijkheid van wat er echt vereist is.
Dus het is behulpzaam. Dus jullie worden jezelf in een positie gewaar waar het in feite is alsof je de beste nachtrust ooit gehad hebt, en je uit bed kunt springen en gereed bent om aan de slag te gaan.
SB: Oké. Maar nu, gezien wat u net gezegd hebt, het schijnt geïmpliceerd te worden dat terwijl de tsunami van liefde, zoals ik het tot dusverre in overweging genomen heb, over enige tijd gaat gebeuren, deze feitelijke onderdompeling in de wateren, dan het tevoorschijn komen uit de wateren, zal een gebeurtenis van de één of andere tijdsduur zijn. Is dat correct?
Aartsengel Michael: Wanneer de tsunami eenmaal begint, is het niet ontworpen, is het niet het Plan van de Moeder om jullie machteloos te maken. Nu, zal er dat moment van, "Ah! Oh!" gelukzaligheid zijn? Ja. En voor sommigen, afhankelijk van hun opmaak, mag het snel zijn, of mag het kort zijn.
Maar zelfs als je gedurende een langere tijdsperiode in de tsunami bent, lief hart, zal je in staat zijn om te navigeren. Waar jij je zorgen over maakt is, "Verlies ik mijn bekwaamheid om te werken? Verlies is mijn fijngevoeligheid?" En het antwoord is nee. Het is toegenomen.
SB: Oké. Maar de feitelijke tsunami zelf, zal die doorgaan gedurende de tijd van een week, of twee weken? Of een kortere tijd?
Aartsengel Michael: De aanvankelijke uitstroming zal kort zijn. Maar wij hebben de analogie van een tsunami gebruikt op een doelmatige manier, omdat jullie weten dat een tsunami nadert, terugtrekt, nadert, terugtrekt.
Dus het is geen vernieling. Het is een creatie. Het is een afbraak van het oude, ja, een opruiming en een wegspoelen.
De aanvankelijke tsunami zal kort zijn. Wij zullen zeggen, hmmm, ongeveer een periode van 24 uur in jullie werkelijkheid. Dan zal er een volgende golf zijn, en dan, - en jullie zullen je aanpassen - en dan, een volgende golf.
Zullen jullie allemaal in engelachtige vorm zijn? Nee. Maar zullen jullie in de vorm zijn waar, zoals wij, jullie in verankerd zijn in die bestendigheid van de Liefde? Ja. Dus er zal geen noodzaak zijn voor een voortzetting van de tsunami omdat jullie het al geabsorbeerd hebben.
SB: Dat is zeer interessant. Nu, uitwendig in de wereld na deze gebeurtenis, wat kunnen wij verwachten? Zullen dingen onmiddellijk gebeuren, of zullen er meer geleidelijke voorbeelden van meer liefde en vreedzaamheid zijn?
Aartsengel Michael: In feite anticiperen wij - en wij weten dat de menselijke wezens de capaciteit bezitten om ons voortdurend te verrassen, maar vanaf waar wij staan, in dit eeuwig nu zoals jullie het zouden noemen - wij vermoeden en anticiperen dat vreedzaamheid/vrede tamelijk snel zal heersen, dat mensen niet door kunnen blijven gaan om hun wapens omhoog te houden, hun zwaarden, hun dronen, hun raketten en in de liefde te zijn. Wij spreken over een wijdverspreide aflegging van de wapenen.
SB: Wow.
Aartsengel Michael: Inclusief diegenen die dergelijke orders zouden willen maken. Omdat, plotseling, je beseft hebt wat je aan het doen bent. En het komt niet dat het een ruw oordeel van jezelf is, of een verwensing, het is eenvoudig, "Ik kan dat niet doen!" Het is een onmacht om het geweld door te laten gaan.
SB: Is de bekwaamheid om baat te hebben van de tsunami van Liefde beperkt door - en ik hoop dat ik niemand beledig door dit te zeggen - maar door de mate van intelligentie, of door middel van, door wat voor externe factor of voorheen beschouwde handicap dan ook, of welke van deze factoren dan ook? Zou welke van deze factoren dan ook een persoon tegenhouden om volledig deel te nemen in de tsunami van Liefde?  
Aartsengel Michael: Absoluut geen enkele. Zeg dat iemand mentaal gehandicapt, of emotioneel gehandicapt, of van een mindere intelligentie is - en wij gebruiken jouw benamingen - dan, in feite, wordt het meer verwelkomd. Omdat deze wezens, deze zielen, weten hoe zij verstrikt werden.
Dus als er enige, wat jij noemt een barrière voor acceptatie is, is het van diegenen die vanuit een zeer hoge plaats van zelfbelang en ego komen. Het zijn degenen die denken dat zij al goden zijn, maar wanneer zij de waarheid van de God-liefde ervaren, van de Scheppers-liefde, zal er geen moment van spijt zijn, maar zeer zeker een her/erkenning en het schudden met hun hoofd, denkende, "Oh, ik wist echt niet veel, nietwaar?" en dan een zachte opname … denk aan de spons, van het eenvoudig indrinken zoveel als zij mogelijk kunnen.  
SB: Laat mij u een volgende zelfs meer moeilijke vraag stellen. In het geval van een persoon die diep aangetast is door kanker, zeer diep aangetast is door kanker, en zij staan open voor dit alles dat er gebeurd, wat zou de impact van de tsunami van Liefde op die persoon zijn?
Aartsengel Michael: Dat hangt af van het individu. Maar zij zullen de kans hebben om genezen te worden, omdat dat is wat liefde doet, het hercreëert. Het is herstellend. Het is verjongend, of zij zullen in een gelukzalige staat naar huis gespoeld worden. En dat zou de individuele keuze zijn.
SB: Nu, slechts om het nogmaals te bevestigen, ik denk dat u eerder in de uitzending zei dat dit spoedig zal gaan gebeuren, geen weken en geen maanden in de toekomst, maar spoedig. Is dat correct?
Aartsengel Michael: Dat is correct.
SB: Dus hoe zouden wij ons hierop voor moeten bereiden?
Aartsengel Michael: Jullie bereiden je voor. Mijn lieve luisteraars, ja, waar ik naar uitreik en die ik familie noem, jullie zijn ijverig in jullie voorbereidingen geweest. Oh, zouden jullie je kunnen verbeteren? Ja. Er is altijd ruimte voor meer! Zelfs met ons, is er altijd ruimte voor meer. Jullie hebben ons daar steeds maar weer opnieuw op gewezen, dat wij duidelijker zouden kunnen zijn, dat wij vaardiger zouden kunnen zijn, dat wij sneller met de aflevering zouden kunnen zijn.  
Dus er is altijd ruimte voor meer. Maar begrijp, jullie bereiden je voor, bewust, onbewust en onderbewust. Onze begeleiding en ons diepgaande verzoek aan elk en iedereen van jullie, een ieder op diens eigen manier, is om alsjeblieft je werk te doen.
Welnu, wat bedoel ik daarmee? Jullie lezen informatie. Jullie luisteren naar deze uitzending. Jullie doen jullie meditaties. Jullie doen wat voor opruiming er dan ook maar nodig is. Jullie werken met de violette vlam, de blauwe vlam, de roze vlam, de gouden vlammen. Jullie werken met de energieën die voor jullie beschikbaar zijn. Jullie volgen jullie eigen heilige oefening, en jullie geven je over.
Wanneer een idee naar jou toekomt, een inspiratie - en het kan zo eenvoudig zijn als, "Ik moet vandaag tijd voor mezelf vrij maken. Ik moet mijn schema opruimen. Ik heb twee, drie uren nodig om eenvoudig te mediteren en om met mijn gidsen te spreken, om gewoon met hun liefde gevuld te zijn." "Ik moet vandaag groente eten." "Ik heb niet genoeg rood in mijn leven gehad." Wanneer je deze ontvangt, dan is dat jouw werk. Dit is jouw echte werk. Dit is jouw voorbereiding. Dus negeer het niet. Zeg niet, "Oh, misschien kan ik dat in het weekeinde doen." Er is een directheid aan waar wij over spreken vandaag.
De Moeder en wij allemaal hebben tegen jullie gezegd, de tijd van het wachten is voorbij. Welnu, wat betekent dit? Het betekend dat aan onze zijde dat vele van de tegenslagen, kinken in de kabel, vertragingen en frustraties die jullie, en wij, ervaren hebben, hoewel op zeer verschillende manieren, voorbij zijn.
Dus jullie wachten niet op het Gezelschap van de Hemel. Maar het betekent ook, lieve engelen, dat het wachten aan jullie zijde voorbij is. Dus wij moedigen jullie aan, wij verzoeken/smeken jullie, om in actie te springen, niet vanuit de plaats van behoefte, maar vanuit de plaats van vreugde, van de feestviering van deze uitbreiding die jullie ervaren.
Dus wanneer jullie zouden willen zeggen, voorafgaande aan nu, "Oh, ik zal proberen er volgende week aan toe te komen, of misschien in het weekeinde. Of misschien als ik een vriend opbel dat we enige tijd kunnen regelen deze maand om samen te komen en te mediteren," nee. Doe het nu!
SB: Prima. En ik veronderstel dat dit mijn laatste vraag zal zijn, Heer, maar maakt dit deel uit van de Olympische sprint naar de Ascentie?
Aartsengel Michael: Dat is het zeer zeker. Dus, grijp jullie toorts en ren.
SB: Wow, en dit is ook geen wisselplaats, nietwaar? Dit is iedere persoon in de race.
Aartsengel Michael: Dat is correct. Het is een collectieve race. En wij rennen en vliegen en tillen jullie omhoog. Kom met ons mee.
En ga met mijn liefde. Vaarwel.
SB: Dank u wel, heer. Vaarwel.
[einde]

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten