maandag, januari 13, 2014

De Schepper - 12 Januari 2014


Een Schrijven van de Schepper
"Was het Iets dat Ik Gedaan Heb?"
12 Januari 2014 - Jennifer Farley

Er zullen momenten zijn waar je een kwestie ervaart die zo hinderlijk en rauw is dat je het gevoel hebt dat je "terugbetaald" wordt voor de één of andere fout of oordeel. Je zult bij jezelf gewaarworden te denken, "Ik trek deze pijnlijke ervaring aan vanwege iets dat ik gedaan heb." Dit is het verste van de waarheid verwijderd, Mijn liefste! Sommige ervaringen zullen naar jou toekomen omdat jij de PERFECTE persoon bent waar Mijn Liefde doorheen kan reizen om de situatie te herstellen. Hoewel het uitdagend is, herinner je om gecentreerd te blijven, laat jouw mededogen op de best mogelijke manier zien en weet dat Het Universum jou begeleidt naar een gezonde, veilige oplossing die op jouw hoogste en beste manier werkt.
~ De Schepper

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen