zaterdag, januari 18, 2014

Cirkel van Licht - 16 Januari 2014


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
16 Januari 2014 / Yael Powell

Ik Ben helemaal één leven, één Liefde, één groot glorieus wezen met vele ongelooflijke expressies. Ik Ben het Licht dat in de wereld scheen als Jeshua. Ik Ben het Licht dat de stilte met de Boeddha bracht. Ik ben de hand schrijvend als de Heiligen, en Ik Ben het altaar hetgeen zij aanbeden. Ik Ben de adem die je inhaleert. Ik Ben Liefde als de ervaring van alle wezens en alle dingen, en Ik Ben vrijheid voorbij wat voor mogelijkheden of inperkingen dan ook, voorbij iedere beperking hoe dan ook, en de gehele tijd, Ben Ik zo intiem liefdevol dat iedere piepkleine nuance van het leven volmaakt ondersteund is.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-01-16 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten