woensdag, januari 01, 2014

Boodschap van Aartsengel Michael - 31 december 2013 / Rita Pulmans


Boodschap van Aartsengel Michael
31 december 2013 / Rita Pulmans

Geliefde zielen,
Ik Aartsengel Michael zal jullie in het nieuwe jaar verder begeleiden.
Jullie geliefde zielen zijn Mij zeer dierbaar.
En Ik mag jullie zeggen dat jullie in het voorbije jaar, zeer goede taken hebben verricht, dit niet enkel naar de ander, maar ook naar jullie zelf toe.
Jullie zijn in prachtige evolutie, naar jezelf en naar Moeder Aarde toe.
Geliefde zielen ga dit nieuwe jaar tegemoet, in, en met grote vreugde in jullie harten en in overvloedige Zegeningen.

Zegeningen die Wij de goddelijke wereld over jullie uitspreiden als vurige liefdesvlammen.
Vraag Ons geliefde harten steeds om jullie te mogen begeleiden, en ontvang nu van Mij Aartsengel Michael een Liefdes-Vreugdestraal in jullie harten.
Deel deze geliefden, vanuit jullie Heilige Hart.
Ik Aartsengel Michael BEN jullie altijd nabij.
Ik Aartsengel Michael wens jullie een Vreugdevolle Liefdevolle toekomst vanuit de intense Vreugde van mijn Licht.
Vrede en Liefde zij altijd met U.
Ik Aartsengel Michael heb gesproken. 

De beste wensen voor 2014!
Rita 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten