dinsdag, januari 28, 2014

Blossom - Vecht Voor het Licht, Vecht Voor het Goede... - 24 Januari 2014


Blossom Goodchild
We Moeten Vechten VOOR het LICHT …
We Moeten Vechten VOOR wat GOED is …
24 Januari 2014
 
‘Door vele gevaren, moeiten en strikken zijn wij al gekomen’ … zoals het lied Amazing Grace zegt. En het lijkt erop dat wij zullen doorgaan door deze gevaren, moeiten en strikken, omdat;
WIJ HET NIET OP ZULLEN GEVEN. Het is onze aard om VERDER TE MARCHEREN MET HET LICHT VAN LIEFDE IN ONZE HARTEN. DUS DAT ZULLEN WE … EN DAT DOEN WE.
Dat wil niet zeggen dat wij bij tijden … niet VOELEN dat we de handdoek in de ring willen gooien. Gisteren hoorde ik een erg goed interview van een man, Chris Thomas genaamd. Het was heel verhelderend. Maar mijn mond viel open toen hij uitlegde dat de WiFi was ontworpen om onze hersencellen binnen twee tot drie jaar (afhankelijk van het gebruik) te vernietigen, die op hun beurt zich dan transformeren tot kanker! Ik WEET natuurlijk dat mobiele telefoons en computers slechts zijn voor ons … maar ik was zo naïef om twee en twee niet bij elkaar op te tellen dat WiFi de ‘moordenaar’ is EN … ik maak er veel gebruik van. Hoe moet ik anders mijn boodschappen bekend maken en emails beantwoorden?
Een deel van mij wilde het gewoon opgeven. Ik dacht: ‘O, wat heeft het voor zin! Ze hebben ons in de tang’. Want soms voel ik me gewoon zo.
Maar het andere deel van mij … de BLOSSOM DIE IK HIER MOET ZIJN, besloot dat ik, ofschoon dit heel goed het geval kan zijn … door zou gaan met alles te doen wat ik kan om te Zijn/mijn Licht te Delen en wat er ook gebeurt terwijl ik dat ‘doe’, dat is zoals het moet zijn. (Natuurlijk steeds ervoor zorgend dat ik mij bescherm, terwijl ik aan de computer zit. Want is het niet zo dat bij alles de intentie er richting aan geeft?) Als het zo mocht zijn dat de gevreesde WiFi mij de das om doet, dan ZIJ HET ZO!

Het punt is bereikt dat er nog maar erg weinig is dat niet is verontreinigd door de sinistere plannen van de duisteren om ons uit het systeem te elimineren. Op een bepaalde manier lijken we nogal hulpeloos … tegen de zinloosheid die zij ons hebben bezorgd. Toch … binnenin mij … diep in mijzelf … is er een GEVOEL DAT WIJ HET KUNNEN EN HET ZULLEN redden om uit hun ontspoorde heerschappij te geraken … en tegen het einde van de dag … kon ik weer geloven dat LIEFDE ALLES OVERWINT.
Altijd als ik me bewust word van dingen die mijn ziel overschaduwen … leer ik meer en meer om dat uit te schakelen en mijn LIEFDESSCHAKELAAR aan te zetten!
Door het zielezelf voortdurend eraan te herinneren dat LIEFDE HET ENIGE IS DAT BELANGRIJK IS, kan ik op een of andere manier weer ‘terugkomen in de zone’ waarin de glimlach op natuurlijke wijze opkomt … in plaats van de opgetrokken schouders en neerslachtige houding die men o zo gemakkelijk kan aannemen … zonder het zich te realiseren.
We MOETEN VECHTEN VOOR HET LICHT …
We MOETEN VECHTEN VOOR WAT GOED IS …
We MOETEN zo nu en dan onze ruggen rechten en in ons WETEN voorwaarts gaan.
We MOETEN accepteren dat we niet bewust WETEN wat dit WETEN is.
Maar ik WEET één ding zeker … dat WETEN is een GEVOEL dat ik niet onder woorden kan brengen. Als ik mijn ogen dicht doe, een paar keer diep ademhaal en verbinding maak met mijn hart VOELT het gewoon GOED. Het vertelt me niets in woorden … maar het verbindt ‘alles’ wat ik nodig heb in één enorm GEVOEL van WETEN dat dit LIEFDE-ding … het ultieme is.
HET OVERWINT INDERDAAD ALLES EN NIETS ANDERS DOET ER NOG ECHT TOE.
Dus, ondanks alles wat men leest of hoort over het scheppen van universa door buitenaardse rassen en andere zaken die ons versteld doen staan … door deze dingen alleen maar te ‘erkennen’ en te laten wegnemen door de wind … kunnen we ons gaan focussen op wat we WETEN dat belangrijk is … LIEFDE ZIJN … ONDANKS ALLES!
Wat dan nog als veel van die ‘lastige verhalen’, deze ongemakkelijke ogen-openaars, waar zijn … WAT DAN NOG!!!???
Wat maakt dat NU voor verschil? Oké, je hebt een nieuwe mogelijkheid voor hoe we hier zijn gekomen ontdekt … Je hebt ontdekt dat Jezus wellicht niet gekruisigd is … of wel? WIE WEET?
Ik zeg dit … en begrijp alsjeblieft … dat ik dit met respect zeg … om mijn punt duidelijk te maken … WAT KAN HET ONS SCHELEN!?!? Het gaat niet over ‘dan’ … het gaat over het NU … want NU is het enige moment dat we de kans hebben om LIEFDE TE ZIJN … NU, OP DIT EIGENSTE MOMENT.
Daarom moeten we wat was … of wat zou kunnen zijn … loslaten … en ons erop concentreren  om LIEFDE TE ZIJN TERWIJL JE HET LEVEN ZELF INADEMT!
En dat, vrienden … is absoluut genoeg om ons NU bezig te houden, in plaats van af te dwalen van de route en meegezogen te worden door wat zo duidelijk niet helpend is, hoewel we het toch lezen of horen.
Ja, het is goed om geïnformeerd te worden over allerlei zaken. Er wordt ons echter zoveel onder de neus geschoven dat ons er steeds aan herinnert dat het leven waardeloos is en dat er dag in dag uit niets anders is dan meer van hetzelfde. 
Je kunt op zijn minst DAT erkennen … en de afgezaagde invloeden die ons ‘eruit brengen’ zodat ze ons ‘eronder’ kunnen ‘brengen’, ontwijken.
VECHT VOOR HET LICHT dat van ons is en waarvan wij op deze planeet mogen genieten. 
VECHT VOOR HET RECHT dat van ons is om TE ZIJN op deze planeet.
IK WEET … IK WEET GEWOON van binnen, dat wij de mogelijkheid hebben om DEZE AARDE VERDER TE HELPEN naar haar NIEUWE fase. Die Ene, die wij wilden helpen en daarin wilden slagen.
WIJ KUNNEN DIT. WIJ ZULLEN DIT. WIJ ZIJN DIT!
Doen jullie mee, broeders en zusters?
VOORWAARTS … MARS!
In Liefde, Licht, Lachen & Gouden Stralen.
Blossom G. xxx 

2 opmerkingen: