zondag, december 29, 2013

Cirkel van Licht - 26 December 2013


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
26 December 2013 / Yael Powell

Geliefden, zovelen van jullie verlangen ernaar om deze planeet te verlaten, om weg te vliegen in/naar het Licht en aldus, jullie erfenis op te eisen. Ik moet jullie/jou vertellen dat totdat je van iedere piepkleine nuance kunt houden zonder wat voor weerstand dan ook, dierbaren, deze wereld je vast zal houden. Het wordt een zelf-vereeuwigende herhaaldelijke cocreatie totdat je er uiteindelijk van houdt en door jouw liefde het in vrijheid stelt.
Ik Ben de volmaakte Liefde. Ik Ben Gratie en Ik Ben harmonie. Echter, alleen wanneer je hierin doordrenkt bent als een levende en voelende ervaring, zal je in staat zijn door de wereld te lopen en er vrijelijk van te houden. Dit is precies wat Jeshua deed … de waarheid ziend in ieder hart en van ieder wezen houdend als de levende God en maakte die Liefde heilig aangezien het door ieder hart en ieder wezen heen bewoog, in ieder moment voor de ogen tevoorschijn komend als de uitbreiding van Liefde. De keuze voor eenheid is er altijd. Dat wat je ziet en voelt is wat je kiest.
Dus doe ik een beroep op jou/jullie om alleen naar Mij te kijken, ik bedoel Mij te zien in alles, niet afgewend van een wereld gevuld met de illusie van het lijden. Eerder, Mijn hart wordend die iedere aanwezigheid baadt met de grootste Liefde, levend in het hart van Liefde dat jij bent.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2013-12-26 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen