zondag, december 01, 2013

Ann Albers Advent Kalender - 1.12.2013


Advent Kalender van Ann Albers
1 December 2013 
 
Gedachte voor de Dag: 
Iedere sneeuwvlok is een uniek en kostbaar wonder. Zij ben jij dat ook. Terwijl we aan het vakantieseizoen beginnen beloof om oprecht tegen jezelf te blijven. Vier feest overeenkomstig aan jullie individuele smaken, dromen en wensen. Maar dat jouw Ja's ook "Ja' betekenen en jouw Nee's ook 'nee' betekenen. In plaats van je teveel te verplichten tot activiteiten, kies een paar speciale dingen die je wenst te volbrengen. De hemel weet dat je wilt dat de vakantie speciaal zal zijn voor de familie en vrienden, en nochtans ben JIJ het meest speciale deel van hun levens. Ben oprecht. Ben jij.  
 
Gebed voor de Dag: 
God help mij om de unieke en kostbare ziel die ik ben te ervaren. Help me te beseffen dat ik deel uitmaak van Uw volmaakte en veelzijdige schepping en dat ik volmaakt ben zoals U mij maakte. Begeleidt mij dit vakantieseizoen en vul mijn hart met de spirit van Uw liefde.   

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten