maandag, december 02, 2013

Advent Kalender van Ann Albers - 2.12.2013


Advent Kalender van Ann Albers
2 December 2013 
 
Gedachte voor de Dag: 
Jij bent onschuldig in Gods ogen - net zo prachtig en gevuld met wonderen als een kind. Sta jezelf dit seizoen toe de magie overal om je heen te zien - de lichten, het voedsel, de festiviteiten. Het meest van alles, sta jezelf toe de wereld met onschuld te zien - als een plaats waarin iedereen in ieder moment absoluut diens best doet. Dat doe jij ook. De engelen zeggen dat wanneer je de wereld door de ogen van verwondering te zien, jouw leven wonderbaarlijk zal zijn.

Gebed voor de Dag: 
God help mij mijn eigen onschuld te ervaren. Help mij om werkelijk het feit te accepteren dat ik in ieder moment het beste doe dat ik kan. Help mij Uw glorieuze creatie te zien met de ogen van een kind welke met verwondering gevuld zijn.  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten