zondag, oktober 20, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 43, 2013


Ann Albers en de Engelen
"Geloof en Ontvang"
Oktober 2013 / Week 43
 
Bidden jullie voor wonderen in jullie levens dierbaren? En zo niet, waarom niet, want God wil elk en iedereen van jullie zegenen met meer dan waar jullie mogelijk om zouden kunnen vragen. De Schepper van de Universums wil Liefde en goedheid op jullie neer laten regenen. Maar zo vaak bidden jullie op manieren die beperken -- door jullie vrije wil -- wat jullie "geloven dat jullie kunnen ontvangen".
Als jullie alleen bidden voor wat jullie "geloven dat jullie kunnen ontvangen" beperken jullie niet alleen wat jullie zullen ontvangen, maar vele keren zijn jullie niet volledig eerlijk met jullie verzoek. Bijvoorbeeld, je zou misschien bidden, "Lieve God, geef me verlichting en maak mijn leven een klein beetje gemakkelijker." Voor sommigen van jullie is dit een authentiek gebed. Voor anderen, zouden jullie eerlijker zijn te bidden, "Liefde God, sta mij toe om Uw Liefde in ieder aspect van mijn leven te voelen. Neem mijn leven over. Transformeer het. Zegen mij. Begeleid mij. Laat mij Uw stem in de stille fluisteringen in mijn geest en in de zoete begeleiding van mijn hart horen."
Dan, dierbaren, laat los. Vertrouw. Geloof dat je kunt ontvangen. Een gebeden gebed met oprechtheid en een sterk gevoel is veel krachtiger dan een gebed dat eenvoudig opgezegd wordt. Een gebed gevuld met liefde en verlangen en een bereidheid om eerlijk kwetsbaar te zijn en in God te vertrouwen is een verbazingwekkende handeling van creatie. Als je zonder een waarachtig hart en ziel bidt met een verzoek, brengt het weinig reactie vanuit het Universum teweeg. Nochtans is het volledige Universum, inclusief jij, God, en de engelen, ontworpen om authentieke verzoeken die met Liefde gemaakt worden te dienen.


Dus wanneer je bidt voor jouw wonderen, verzeker je ervan dat je bidt voor wat je oprecht wilt. Vervolgens, onthecht je, laat los, en leef jouw leven alsof dat waar je voor gebeden hebt - of beter - onderweg is. Heb geloof! Je hebt de doorgang geopend naar het grote licht in jouw leven. Stel je het beste voor. Voel vooraf, hoe jouw vreugde zal zijn wanneer jouw gebeden beantwoord zijn. Vervolgens, leef nu, in dit moment, het beste van iedere dag makend, wetende dat de Schepper van de Hemel en de Aarde van je houdt en aan een prachtig antwoord werkt aangaande wat jouw hart waarlijk verlangd.
God Zegent jullie! Wij houden heel veel van jullie.  
-- De Engelen
 

Ann's Bericht - Hoe een Wonder te Hebben!

Hallo Allemaal!
Ik heb in een wonderen-gevuld leven geleefd vanaf februari toen ik het staren met Braco begon te doen (wordt uitgesproken als Brahtz-so). Het Licht dat door hem heen komt heeft het Licht binnenin mij naar voren getrokken en uitgebreid - hetzelfde Licht dat er binnenin ons allemaal is. Ik heb wonderbaarlijke fysieke genezingen gehad, en mijn leven heeft met een grotere gratie, gemak en vreugde dan ooit tevoren gestroomd. Mijn poëzie en creativiteit zijn teruggekeerd, samen met het verlangen om projecten, een website, enzovoorts te beëindigen, en om terug te gaan naar het schrijven. Het leven is verbazingwekkend. De laatste tijd, wanneer de energie zichzelf soms aanzet, gebeurde het wonderbaarlijke door mij heen.
Een paar weken geleden stuurde een langdurige cliënt mij op facebook een bericht. Ze had zichzelf pijn gedaan en wilde weten of ik zou kunnen helpen. Ik begon terug te schrijven dat ik voor zou hebben dat genezende energie haar kant opgestuurd zou worden, en ik voelde een hitte-achtig vuur door mij heen gaan. Ik wist niet wat het deed, dus ik drukte op "versturen". Ik was stomverbaasd toen zij me terugschreef dat toen zij het bericht las, de hitte door haar heen vlamde en de pijn gewoon verdween. Ik huilde tranen van intense dankbaarheid.
Het gebeurde ook met een andere dierbare cliënt die met een migraine kwam waar zij gedurende maanden aan leed. Ik voelde me alsof een gigantisch vacuüm op mijn hoofd geplaatst werd en dat iets het op en uit haar vandaan zoog, door mijn hart heen en dat het via mijn hoofd eruit ging. Plotseling gingen de lichtjes in haar ogen aan. Ze glimlachte. Haar migraine was verdwenen. Ik kan dit niet controleren. Ik ben er niet zeker van dat ik de mechanica hiervan volledig begrijp (hoewel ik dat graag zou doen zijnde een oud-ingenieur), en nochtans heeft het me in een volledig ander rijk van geloven geplaatst over wat er mogelijk is. Ik heb altijd intellectueel in wonderen en onmiddellijke genezing geloofd, maar het steeds vaker beginnen te zien heeft mij uitgedaagd om naar mezelf te kijken wanneer ik op een moeilijke plek raak en me afvraag waarom ik me vast zou houden aan wat dan ook dat minder dan prachtig is in mijn leven. Ik daag mezelf uit om mijn geloven uit te strekken en om in/naar een zelfs grotere werkelijkheid te stappen. Waarom niet? Alle dimensies bestaan tegelijkertijd. We kunnen degenen kiezen waar wij ons op focussen. Ik heb vele wonderen gehad in mijn eigen leven als een resultaat.
Wonderen schijnen te gebeuren wanneer beide er met onze gehele wezen naar dorsten, en wanneer wij bereid zijn om onze gehechtheid en obsessie met het probleem los te laten. Zij omvatten een bereidheid om ofwel een wonder te ontvangen of open te staan wat al het andere dat mogelijk voor onze hoogste goed is. Als wij onthechten van de uitkomst, laten wij feitelijk het probleem los, de oplossing, en alles daar tussenin en wij openen onszelf tot alle mogelijkheden. God zal ons geven wat waarlijk het beste voor onze ziel is. Soms betekent dat te krijgen wat je wilt. Soms betekend dat niet te krijgen wat je wilt, maar te leren dat je aldus veel meer kunt hebben dan je wilt.
Bijvoorbeeld, ik ben pre-menopauze, en terwijl dit mogelijk teveel informatie is, bloeden wij vrouwen gedurende deze fase nogal veel. Een paar maanden geleden gebeurde dat en dus stopte ik een DVD van Braco in de DVD-speler en zei eenvoudig, "Oké God, als U hier doorheen kunt werken om mij te helpen doe dat dan alstublieft, maar als ik hier doorheen moet gaan, geef me daar dan de kracht voor." Ik focuste me op het me goed voelen, adopteerde een houding van "wat volmaakt voor mij is zal zijn," en bekeek een favoriet gedeelte van de DVD. Plotseling schoot hitte als het weerlicht door mijn onderbuik heen en binnen seconden hield het bloeden op en keerde mijn energie terug. Een andere keer had ik mijn maag helemaal in de knoop liggen omdat ik enige gevoelens opgekropt had, en toen ik bad voor mijn wonder genezing, in plaats van het hebben van een onmiddellijke oplossing, kwamen de emoties die ik onderdrukte naar buiten in een overstroming aan tranen en toen ontspande mijn gehele lichaam. We krijgen niet altijd onmiddellijk wat wij willen, maar we krijgen wel wat we nodig zijn!
Dus wanneer jij jouw wonderen wilt, probeer dit gebed … "Lieve God, alstublieft …(wat het ook is dat je wilt) … , of als ik hier doorheen moet gaan geef me dan de kracht daartoe." "Wat het ook is dat volmaakt voor mij is zal zijn!" Laat het dan los en vertrouw erop dat wat het beste in het grotere plaatje is zal gebeuren. Je krijgt ofwel jouw wonder of iets beters via de huidige ervaring dan waarop je mogelijk geanticipeerd hebt!
Heb een miraculeuze week!
Ik houd van jullie allemaal,
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten