maandag, augustus 05, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 32, 2013


Ann Albers en de Engelen
"Een Natuurlijke Stroming Jegens het Leven"
Augustus 2013 - Week 32 
Er is in ieder leven tijd op deze Aarde voor alles dat jouw ziel moet doen om zich geliefd, gezond, gelukkig, en overvloedig te voelen, en terwijl jij dat aldus niet zou kunnen denken, vragen wij aan jou om ofwel jouw handelingen gegidst door het hoofd of door het hart te onderzoeken.
Zo vaak dierbaren, vullen jullie je dagen met dingen die jullie moeten doen om te krijgen wat jullie willen. Jullie vergeten om naar jullie harten te luisteren, om God te vertrouwen, en om te beseffen dat de Schepper voor jou een meer liefdevol leven wil dan een leven die jij je zelfs maar voor kunt stellen om te vragen. Dus wanneer jou "te-doen" lijst onmogelijk schijnt te zijn om te doen, ga in jouw hart en vraag aan jezelf, "Wat is hier en nu het verlangen van mijn hart. Daarom, wat is mijn hoogste prioriteit op dit moment? God, wat raadt U momenteel aan?" Je zult een antwoord krijgen. Het kan simpel schijnen te zijn, niet gerelateerd aan wat dan ook waarvan jij voelt dat je dat zou moeten doen, en toch dierbaren, vertrouw. Begin met deze oefening, als je dat leuk vindt, op dagen wanneer jouw taken niet zo erg belangrijk voor jou aanvoelen. Experimenteer en zie hoe jouw dagen verlopen.
Er is een natuurlijke stroming jegens het leven die voor allen bedoeld is. Je hoeft alleen maar op die stroming in te tappen om dagen, en taken te hebben, die met grotere gratie en gemak geleefd worden.


God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen 

Bericht van Ann

Hallo allemaal,
Er is heel veel dat ik in dit leven wens te volbrengen, en soms lijken de alledaagse taken van het leven in de weg te komen. Na jaren van oude programmering, heb ik mezelf eraan herinnerd dat niets in de weg hoeft te komen van het creëren van een liefdevolle werkelijkheid, ongeacht hoeveel ik moet doen. Ik ga in mijn hart en vertrouw het moment en dan worden de dingen echt gedaan.
Vorige week bijvoorbeeld, had ik van alles aan plannen voor het werk, en veel werd vroeg gedaan, maar rondom lunchtijd, werd mijn dag onderbroken door de engelen die het voorstel deden om naar een nabije kringloopwinkel te gaan. Ze maakten me aan het lachen. Wanneer God wil dat ik rust, weten de engelen precies de manier om mij zover te krijgen om dat te doen. Zij verleiden mij met de natuur, vlinders, goed voedsel, of koopjes! Hoe dan ook, daar ging ik naar de kringloopwinkel, waar ik diverse artikelen ontdekte die ik wilde met een dermate lage prijs dat ik ze zelf niet had kunnen maken voor die prijs. Ik kwam energiek weer thuis en was in staat om zelfs nog meer werk gedaan te krijgen.
Een paar dagen daaraan voorafgaand was ik in de gymnastiekzaal op de loopband waar de engelen me een innerlijk visioen gaven van dat iedereen begeleid werd door stromen van energie - dingen die een beroep op hun hart deden, hen in een bepaalde richting trekkend. Ik keek naar de mensen in de gymnastiekzaal en kon vrij duidelijk degenen zien wie van hen in hun stromingen waren, moeiteloos stromend van het ene naar het andere apparaat of van de ene naar de ander persoon versus welke personen er in hun hoofden waren, zich door het leven heen duwend. Ik heb in het verleden door het leven heen geduwd. Ik heb niet langer het verlangen meer om dat te doen.
Een paar keer per jaar maak ik de inventaris op van al mijn activiteiten, me ervan verzekerend dat ik hen doe vanuit liefde, niet gewoonte. Ik vraag mezelf of er ook maar iets is dat ik kan doen op een meer liefdevolle manier, want in waarheid verandert het leven en wij veranderen en groeien ook. Ik vind dat deze eenvoudige oefening me afgestemd houdt in mijn eigen stromingen van gratie. Dit is waarom mijn nieuwsbrief een herstructurering kreeg. Ik had eindelijk het verlangen om een grotere eenvoudigheid voor mezelf en iedereen die het ontvangt te creëren.
Soms denken we dat we de dingen op een bepaalde manier moeten doen en toch wanneer we wat losser worden, in ons hart gaan, en doen wat als eerste naar ons roept, dan is er inderdaad een natuurlijke stroming jegens het leven. Probeer het eens en zie hoe het aanvoelt. Het maakte mijn leven oneindig veel meer plezieriger, en ik ben ondertussen nog steeds zeer productief.
Heb een gezegende week,
Ik hou van jullie allemaal,
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten