zondag, juli 21, 2013

Ann Albers en de Engelen: Week 30, 2013


 
Ann Albers en de Engelen
"Creëer Vanuit Liefde, Niet Vanuit Angst"
Juli 2013 - Week 30

Onze lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Neem jouw tijd als je de opties voor jouw toekomst in overweging neemt. Tenzij alles in jou zegt, "Ja! Dit is een richting die ik wel wil inslaan," probeer te voorkomen om vanuit een gevoel van urgentie te creëren, want urgentie wordt uit angst geboren, niet liefde. Je wilt al jouw dromen creëren omdat je verliefd op hen bent, niet omdat je hen nodig bent om jou angsten tot rust te brengen.
Sta God toe om jou te helpen jouw intenties te verduidelijken. De Hogere macht weet waarom je naar de Aarde kwam, wat je wenst te leren, en wie/wat jouw spirit op de beste manier zal dienen. Misschien is die persoon waar je mee in een relatie wilt zijn uiteindelijk niet zo volmaakt voor jou. Misschien is de baan waar je naar verlangd niet wat het schijnt te zijn. Misschien ben je nog niet gereed om volledig van iets te genieten waar je om vraagt. God in oneindige wijsheid wil altijd de meest liefdevolle uitkomst voor jouw leven.
Dus wanneer jouw manifestaties een lange tijd nemen om in jouw leven te komen, stel jezelf een paar vragen, "is dit echt wat ik wil, of eenvoudig iets waarvan ik denk dat ik het moet creëren om te krijgen wat ik echt wil?" "Ben ik in uitlijning met deze droom?" "Heb ik echt het geloof dat ik het kan hebben?" "Is er wat dan ook dat ik weet om hier en nu te doen, dat ik weersta?" Met het beantwoorden van deze vragen zal jij jouw energie fijn afstemmen en in het proces jouw vermogen verfijnen om jouw dromen te manifesteren.
Bijvoorbeeld, zovelen van jullie willen een relatie. In alle eerlijkheid willen velen van jullie een relatie om eenzaamheid te voorkomen of om meer interesse aan het leven toe te voegen. Dus, dierbaren, wat jullie echt willen zijn gevoelens van het verbonden en gepassioneerd te zijn in jullie leven. Ben jij precies nu op één lijn daarmee? Zo niet, wat kan je er precies nu aan doen om meer verbindingen en interesse aan jouw leven toe te voegen?


Evenzo willen velen van jullie meer geld op de bank. Waarom? Voor sommigen van jullie is het om je veilig te voelen. Vraag om je nu veilig te voelen. Voor sommigen van jullie is het omdat jullie vrijgevig willen zijn. Begin er nu mee om vrijgevig te zijn met jouw hart, jouw woorden, en jouw talenten. Voor sommigen van jullie is het omdat er iets is waar je geld voor wenst te hebben. In plaats daarvan ben het van zins. De ziel raakt niet altijd opgetogen over geld maar het kan opgetogen raken over de ervaringen die je wenst om ermee te hebben, als zij waarlijk vanuit jouw hart komen.
Geniet nu van jouw leven. Geniet van dit moment. Je hebt helemaal niets aan de buitenzijde nodig om je geliefd te voelen, om je veilig te voelen, om je geïnspireerd te voelen. Je hebt alles dat je nodig bent binnenin. Als je intapt op wat je binnenin jezelf hebt, zal je daar de energie vinden die in uitlijning is met jouw dromen. Daar zal je de wijsheid en begeleiding vinden om de werkelijke volgende stap te nemen. Daar zal je ontdekken dat je hebt waar je de gehele tijd om gezocht hebt. De rest is gewoon een vreugdevolle uitbeelding van hetzelfde.
Wij wensen voor jullie een ervaring van hoe diep en toegenegen er van jullie gehouden wordt, zowel van binnenuit, als in ieder aspect van jullie levens.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.  
-- De Engelen 

Bericht van Ann

Hallo allemaal,
Toen ik met de techniek gestopt was, bracht ik de volledige zomer door met het schrijven van mijn boek, "Fluisteringen van de Geest." (Whispers of the Spirit) Ik wilde dat het meteen gepubliceerd werd en dacht er nooit over na te vragen waarom ik dat wilde. Als ik in mijn hart gegaan was, zou ik beseft hebben dat ik eenvoudig anderen wilde helpen te leren wat ik op de moeilijke manier geleerd had. Ik wilde het op een manier doen welke ook mijn eigen geest eerde. Na enige tijd, begeleide God mij om raad te gaan geven en te onderwijzen. Jaren later, toen ik eindelijk geworteld was in een zelf-liefhebbende werkelijkheid was ik feitelijk gereed voor mijn persoonlijke verhaal.
Evenzo, in mijn dertiger jaren, nadat ik uit de techniek vandaan en overging naar het zijn van een persoon die met engelen communiceert, dacht ik dat ik een relatie wilde. Als ik tijd genomen zou hebben om mijn verlangens te verhelderen, zou ik beseft hebben dat ik me eenvoudig geliefd wilde voelen en dat ik gevalideerd werd nadat ik door bijna iedereen in mijn oude leven en werkelijkheid afgewezen was. Als ik me op mij werkelijke verlangens gefocust had, zou God me prachtige mensen gestuurd hebben om van te houden en die mij valideerden. In feite waren zij overal om mij heen! In plaats van dat, was is nauwkeurig gefocust op het ontvangen van die energie van een man. "Behoeftig meisje" ontmoette een "behoeftige vent" diverse keren op een rij, en het was geen plezierige serie aan ervaringen, maar ik leerde wel heel veel!
Jarenlang bad ik om te voelen en deelde ik Gods liefde sterker, maar ik had zoveel binnenin mezelf te cultiveren voordat ik gereed was. Ik had zoveel te leren over het aanwezig zijn, over van mezelf te houden, over energetische en andersoortige grenzen. Ik moest bescheidenheid leren, geduld, en me op diepe niveaus overgeven. Toen ik gerijpt was, kwam de energie. Nu heb ik nog veel meer te leren.
Op Gods timing vertrouwend en lerend om de essentie te zoeken van wat je wilt creëren, kan ook buitengewoon praktisch zijn. Het afgelopen weekeinde, reed ik naar het noorden om wat rond te gaan zwerven. Na een prachtige dag, had ik het verlangen om naar huis te gaan, me te ontspannen, te zwemmen en van de avond te genieten. In plaats daarvan kwam ik klem te zitten in een 25km lange verkeersopstopping op de snelweg en kon nergens anders naartoe gaan. Ik had gefrustreerd kunnen raken, kwaad en ongeduldig, vrezend dat mijn avond geruïneerd was. In plaats daarvan, besefte ik dat ik zou kunnen genieten van de essentie van mijn verlangen voor een ontspannende avond, zelfs als ik het vanuit mijn auto deed! Ik luisterde naar meditaties, daagde mezelf uit om de schoonheid aan de kant van de weg te zien, en nam tijd om voor iedereen te bidden die ik beloofd had om voor hen te bidden. Ik liep over van energie, ik luisterde naar muziek, en verbeelde me de schroeiend hete zon stralend door het autoraam die iedere cel in mijn lichaam vulde en oplaadde. Een twee uur durende rit nam vijf en een half uur, maar toen ik thuiskwam voelde ik me volledig ontspannen en verjongd.
Dus wanneer je iets wilt, weet dat God de rechtschapen verlangens in jouw hart plaatst en dat zij zullen gebeuren als jij jouw volledige wezen op één lijn met hen brengt. Maar, wacht er niet op om gelukkig te zijn. Herinner jezelf eraan dat je hier en nu van het leven kunt genieten. Je kunt de essentiële kwaliteiten creëren van wat je hier en nu wilt. Als je geld wilt om je veilig te voelen, doe dingen die jou je veilig laten voelen. Als je eenzaamheid wilt voorkomen, bied jouw tijd vrijwillig aan. Als je verveeld bent, probeer nieuwe dingen uit totdat jij jouw passie ontdekt. Als je een betere gezondheid wilt neem iedere dag de tijd om je voor te stellen hoe echte gezondheid aanvoelt in plaats van je te focussen op pijn, en neem de noodzakelijke stappen om welzijn naar voren te brengen. Als je liefde wilt, vind het eerst binnenin en houd van de wereld. Het zal onmiddellijk terug van jou houden en diegenen die dat niet willen zullen jou met rust laten.
De kracht om de essentie van de dingen of een situatie te vinden die je wilt creëren is altijd binnenin jou. Begin daar, en je zult genieten van een gelukkig bestaan, zelfs terwijl je er meer van creëert.
Heb een gezegende week,
Ik houd van jullie allemaal,
Ann 

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten