zondag, juli 07, 2013

Ann Albers en de Engelen - Week 28, 2013


Ann Albers en de Engelen
"Wanneer Je Duidelijkheid Krijgt, Spring in Actie"
Juli 2013 -  Week 28
Onze lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Zovelen van jullie willen jullie begeleiding horen. "Wat zou ik moeten doen om mijn dromen uit te laten komen," vragen jullie ons. Wij zouden zeer eenvoudig antwoorden, "Ga in jullie harten. Vraag het aan jullie hart, "Op dit moment, wat is het wat je wilt lief hart?" Dit is jullie begeleiding. Dit is jullie volgende stap. Dit is de manier dat jullie zachtjes in/naar een prachtige toekomst toegaan. "Hoe kan iets zo eenvoudig werken?"vragen jullie.
De meesten van jullie willen een groots plan, een blauwdruk van handelingen welke, wanneer opgevolgd, jullie daar krijgt waar jullie naartoe willen gaan. Wij hebben, nochtans, dit eerder gezegd en moeten het wederom herhalen. Jullie hebben zeven miljard mensen op jullie planeet, allen met vrije wil, en een ieder van hen heeft een oneindig aantal aan mogelijke keuzes in ieder moment. Verder, beïnvloed iedere keuze de volledigheid van de Schepping volledig! God - de oneindige liefde en intelligentie die binnenin en tussen alle dingen in bestaat - leest iedere keuze welke door een ieder van deze zeven miljard mensen gemaakt wordt, leest jullie hart en jullie ziel verlangens, en dan in datzelfde ogenblik gidst God jullie naar de meest toepasselijke actie. De hoeveelheid van coördinatie in de Goddelijke geest is onvoorstelbaar voor het menselijke brein. Een analogie zou het menselijke lichaam zijn waarin iedere zenuw, cel en chemische stof de volledigheid van het lichaam onmiddellijk beïnvloed, feedback gevend, nieuwe actie naar voren roepend in een wonderbaarlijke en prachtige dans van coördinatie.
Dus wanneer je iets in jouw leven wilt creëren, vertrouw dat je in ieder moment begeleidt wordt. Soms is de begeleiding eenvoudig. Neem een kopje koffie. Doe een dutje. Bel een oude vriend op. Geen begeleiding betekend dat je kunt doen wat het ook is dat je nu wilt doen omdat God in jouw leven achter de schermen aan het werk is, of misschien is de tijd voor actie nog niet de juiste tijd. Vertrouw dierbaren. Vertrouw dat dezelfde macht welke het leven in jullie eigen lichaam, en de ingewikkelde wisselwerkingen van ecosystemen, en de sterren in de hemelen coördineert, kan en doet jullie liefdevol begeleiden door diens ware aard.

 
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
 -- De Engelen 

Bericht van Ann

Hallo allemaal,
Zoals de meesten van jullie weten, leef ik via het hart. Als ik begeleiding krijg om iets te doen, spring ik. En als het mij nog niet duidelijk is, wacht ik. Aldus was het met verwondering de laatste maand of zo, dat ik wachtte op duidelijkheid aangaande of ik wel of niet een paar weekeinden geleden naar Texas moest reizen. Zoals de meesten van jullie gehoord hebben, heb ik genoten van het werk van Braco, een man die stil staart en Gods genade en genezing toestaat om door hem heen te stromen en te resoneren met precies hetzelfde omhoog binnenin de harten van diegenen die terug staren. Ik houd van de energie. Ik houd van de wonderen, en ik houd ervan om tijd door te brengen met gelijkgestemde mensen van hart en geest in een ruimte die als de hemel aanvoelt. Ik werd geïnspireerd, opgeladen, en als nooit te voren door dit werk gemotiveerd.
Dus toen ik het programma zag en ontdekte dat Braco nog een extra weekeinde in het zuidwesten zou gaan doen, had ik het verlangen om te gaan. Nochtans, had ik nog niet de duidelijkheid welke met echte begeleiding komt, dus keek ik toe en wachtte. Wekenlang, zag ik auto's (in Phoenix) met nummerborden uit Texas. Ik draaide het kookkanaal aan, en daar was een mevrouw uit Texas. Texas hints waren overal, en toch als ik in mijn hart ging had ik nog geen duidelijkheid … tot aan de woensdagavond voorafgaand aan het evenement toen plotseling, niet alleen de duidelijkheid in mijn hart maar ook de stemmen in mijn hoofd zeiden, "GA!' Alles in mij wist ineens dat het universum besloten had dat het voor mij voordelig zou zijn om daar te zijn. Het was helemaal niet logisch om zoveel te betalen voor een drie daagse reis, maar wanneer het hart iets weet kan het verstand dat nog niet bevatten, ik vertrouw en spring in actie. binnen drie uren boekte ik vliegtuigtickets naar het evenement, kreeg de was aan de kant, regelde een woningoppasser, en pakte mijn koffer in. Het was een wervelwind van stromende gratie. Op weg naar het vliegveld kreeg ik koffie uit een bus in het verkeer … met Texas nummerborden …alweer!
Ik was in de rivier van Gratie gesprongen en het was overduidelijk bij iedere wending op deze reis. Een mevrouw in de shuttle van het parkeerterrein naar het vliegveld haalde haar overleden ouders aan en weldra zouden zij via mij boodschappen aan haar geven. In de terminal, keek ik naar een live stream van Braco via de iPad en kreeg de plotselinge inspiratie om de energie door te trechteren naar iedereen in de terminal die behoefte aan Liefde had. Ik verloor iedere sensatie van het hebben van een lichaam en in plaats daarvan voelde ik eenvoudig de energie door mijn wezen heen stromen. Zelfs de lange vliegtuigvlucht leek kortdurend te zijn omdat ik naast een paar verrukkelijke individuen zat die me bezighielden met verhalen over hun reizen en avonturen. Ik arriveerde in McAllen, Texas om 22:30uur, te opgetogen om te kunnen slapen. De nacht was warm, vochtig, en de wind wakkerde aan dus ging ik weg voor een nachtelijke zwempartij onder de bijna halve maan, met uilen die over mijn hoofd heen scheerden. In de jacuzzi, raakten twee kleine meisjes, die zelf-verkondigde zeemeerminnen waren, met mij bevriend en lieten me geheimhouding zweren over hun "speciale gaven". Ik ging uiteindelijk naar mijn kamer, gevuld met opgetogenheid en de geest van kinder-achtig spel.
De synchronisaties bleven doorgaan. Ik ontmoette prachtige mensen bij het ontbijt. De staringen waren gelukzalige ervaringen van Eensgezindheid waarbij ik verder ging mijn besef van de energie te verdiepen. Ik zat naast mensen die met hun overleden mannen, vaders, vrienden wilden praten, en die bemoediging, geloof/vertrouwen en inspiratie nodig hadden. Ik deelde mijn eigen perspectief en ontdekte later dat dit anderen inspireerde om ook meer van de staringen te ontvangen. Het was een dans van goddelijke coördinatie die non-stop doorging. Een verlangen voor een late avond kopje koffie uit de lobby leidde mij om op de juiste plaats te zijn op het juiste tijdstip om nieuwe vrienden te maken, om wederom als een kind te spelen, en te genieten van de beste barbecue die ik ooit gegeten had! Zelfs op maandag nadat de live sessies voorbij waren en er internet sessies uitgezonden werden, hoorde ik stemmen die me vertelden om mijn hotelkamer te verlaten en naar buiten te gaan waar ik tegen anderen opliep die geen computer hadden en enthousiast waren om zich bij me aan te sluiten bij het staren online.
Wat mij het meest raakte, nochtans, waren de prachtige zielen van al diegenen die aanwezig waren. Ik zag hoop, geloof, vertrouwen, mededogen, vriendelijkheid en een zuiverheid van harten welke mij aan de hemel herinnerde. Ik zwom in het gouden licht van Gods liefde welke door een zuivere geest uitgezonden werd en in die stilte leerde ik zoveel meer over de diepte of Aanwezigheid welke vereist is om meer liefde met mijn eigen cliënten te delen, en de lagen van stilte die gevonden worden in de diepte binnenin mijn eigen Wezen. In een plaats vlakbij de grens waar er een overvloed aan redenen waren om de "afscheiding" van deze wereld te zien, waren er geen grenzen, geen volksgrenzen, religieuze of etnische barrières tussen ons. Wij waren allemaal gelijk in de Ene liefde welke creëert en ons allemaal onderhoud. Ik was "thuis" in deze energie. Ik heb een brandend verlangen om door te gaan het met anderen te delen.
Terugkijkend kan ik zien waarom God mij tot de laatste minuut had laten wachten voordat ik gegidst werd om te gaan. Ik zou mezelf waarschijnlijk uit de reis vandaan gepraat hebben als ik de begeleiding eerder ontvangen had. Het was niet echt verstandig om mijn spaargeld te spenderen, een lange reis te ondernemen voor een kort verblijf, etc. En toch was het perfect voor wat ik nodig was, en perfect voor wat ik moest bijdragen. Gods dans is altijd Goddelijk, altijd winstgevend voor iedere betrokkene, en altijd geweven in liefde.
Dus als het jou niet duidelijk is aangaande een keuze, wacht. Wanneer je duidelijkheid krijgt, spring in actie. Vraag niet, "Waarom? Hoe?" etc. Kom gewoon in beweging aangaande de duidelijke begeleiding van jouw hart. Vertrouw. Controle is hooglijk overgewaardeerd. Overgave is gelukzaligheid. Zoals de engelen mij er vaak aan herinneren, wij geven ons, welbeschouwd, alleen over aan onze diepste en meest oprechte Zelf.  
Ik wens jullie alle wonderen en dromen toe om uit te komen,
Knuffels en liefde,
Ann  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten