dinsdag, mei 21, 2013

Compilatie Video van UFO's - 18 Mei 2013


Compilatie Video van UFO's

Hallo lieve vrienden van DMJH,
Hier een leuke compilatie video van enkele UFO waarnemingen die in de afgelopen 1 á 2 jaren gefilmd zijn. Er zijn ook enkele beelden van Aliëns, zoals gezegd wordt. Ik persoonlijk wil daar geen oordeel over hebben of dit ook inderdaad zo is of niet, dus laat je eigen onderscheidingsvermogen diens werk doen. We weten inmiddels allemaal wel dat de zogenoemde "Aliëns" wanneer wij ze gaan zien, er ongeveer zoals wij uitzien, zo niet volledig…..
Daarnaast las ik gisterenavond laat dat "Een Uur met een Engel" met Sanat Kumara deze week niet doorgaat i.v.m. ziekte van Linda Dillon, dus die vertaling zal er deze week niet zijn. Uiteraard zijn er genoeg vertalingen die nog gedaan kunnen worden, ik heb er nog wel enige liggen, maar ik dacht……. "Cobie meid, geef jezelf maar weer eens een snipperdag" En dat doe ik dus. Ik had deze compilatie enige dagen geleden ontvangen en vond het wel leuk om jullie dit dan vandaag te geven om te bekijken. De UFO's/lichtschepen die in Engeland gefilmd zijn vond ik persoonlijk toch wel de mooiste…..
De Bibliotheek aan de rechterzijde is rijk gevuld met vertalingen en weet dat ook al zijn ze van een half jaar geleden, de geldigheid blijft…..
Fijne dag,
Liefde, Licht en Zegeningen
Cobie

 

Helemaal rechts onderin het videootje zie je in een vierkant gevormd 4 kleine hoekjes, als je daarop klikt wordt je hele beeldscherm gevuld en kan je er nog beter naar kijken…. J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten