zondag, april 28, 2013

Ann Albers en de Engelen - Week 18


Ann Albers en de Engelen
"Stop Ermee Om Achterom te Kijken"
April 2013 - Week 18

Onze lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Stop ermee om achterom in jullie levens te kijken dierbaren. Stop met te kijken naar wat je zou kunnen hebben gedaan, zou moeten hebben doen, of wat had kunnen zijn. Stop ermee jezelf te tuchtigen voor gemiste kansen, verspilde tijd, ofwel uitgesproken woorden of onuitgesproken woorden. Het verleden is voorbij. Je leeft nu. In dit moment hebben jullie de glorieuze kans om liefde in jullie levens naar het oppervlak te brengen, aldus magische toekomsten creërend.
Jouw leven is niet voorbestemd om de totale som van jouw vroegere gedachten, woorden en daden te zijn, maar eerder eenvoudig een consequentie van de energie die je koos om nu te omhelzen … en nu … en nu. God houdt de score niet bij. Het universum brengt het jou niet in rekening. Alleen jij doet dat. Kan je ervoor kiezen jezelf vrij te maken van het verleden? Kan je ervoor kiezen te zeggen, "Wat gedaan is, is gedaan, en vandaag is een nieuwe dag. Nu is een nieuw moment. In deze seconde van de tijd, kan ik mijn volledige leven creëren door eenvoudig te kiezen om van mezelf te houden, om me over te geven aan waar ik ben, om naar de toekomst te kijken met liefdevolle verwachting, en dan op God te vertrouwen?" Dierbaren, dit is waarheid! Dit is Gods glorieuze Liefde. Dit is Gods aanwezigheid nu in jou ademhalend, jou wenkend om terug te keren naar Liefde, jou eraan herinnerend dat jouw toekomst niet geboren wordt vanuit jouw verleden, maar eerder vanuit jouw heden.
Dus maak, hier en nu, een beslissing. Iedere keer dat je probeert terug te kijken naar het verleden, kijk eenvoudig naar wat je geleerd hebt en kies de meest liefdevolle gedachten, woorden en daden die je in dit moment kunt kiezen, zelfs als dat het eenvoudig van jezelf houden is in een pijnlijk of verstoord moment, of om eenvoudig te zeggen, "Het beste dat ik nu kan doen is om medeleven voor mezelf te hebben."

Wij zullen het nog eenmaal weer zeggen … Jullie toekomst is geen functie van jullie verleden, maar eerder een functie van jullie heden - de energie die jullie hier en nu naar het oppervlak toe brengen. Kies ervoor om liefde naar het oppervlak te brengen, op zelfs de eenvoudigste manieren hier en nu, en je zult de koers van jouw volledige bestaan veranderen.
God Zegent Jullie. Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen 

Bericht van Ann

Hallo Iedereen,
Ik was eergisteren op de snelweg en reed naar huis toen een verkeersteken zei, "Ongeluk op 7de Straat. Verwacht Vertragingen." Ik begon onmiddellijk, zonder gedachten, de 7de straat via de afrit te verlaten. Toen handelde ik om mijn begeleiding te negeren en overdacht de situatie. "Ik zie hier geen ongeluk. Dat verkeersteken moet oud zijn." Ik negeerde mijn instincten, ging terug de snelweg op en terwijl ik over een heuvel reed zag ik prompt een file van verkeer staan die zover reikte dat ik geen begin of een einde ervan kon zien.
In het verleden zou ik mezelf de les gelezen hebben voor het negeren van mijn begeleiding. Ik zou gefrustreerd zijn geweest wetende dat ik nu klem zat in wat zou kunnen worden een lange wachttijd in het verkeer. Maar genoeg engel-onderwijs gehad hebbende, wist ik dat er altijd iets meer te leren was. Dus vroeg ik eenvoudig aan de engelen, "Wat kan ik hiervan leren anders dan het feit dat ik weet dat ik mezelf tijd en overlast had kunnen besparen door naar mijn begeleiding te luisteren?!" Hun liefdevolle stemmen vulden snel mijn gedachten. "Ieder menselijk wezen op deze planeet zal terugkijken en kansen zien die zij gemist hebben. Iedereen zal op het één of andere punt in hun leven iets zeggen waarvan zij wensten dat niet gezegd te hebben, of dat zij stil bleven toen zij wensten om iets te zeggen. Zonder enige uitzondering zal iedereen terugkijken en zien dat er tijden waren dat zij meer liefdevol hadden kunnen zijn. Nochtans, wij zouden jou willen adviseren om niet terug te kijken, maar eerder tegen jezelf te zeggen, "Ik ben nu hier. Hoe kan ik meer liefde in dit moment recht voor me brengen?" Laat het verleden los. Het is niet belangrijk, behalve als je ervoor kiest om er een betekenis aan te geven. Jouw leven begint nu. Dus, Ann, hoe kan jij op dit moment meer liefde aan deze situatie toevoegen?" Zij lieten me achter om die vraag zelf te beantwoorden.
Ik koos ervoor om het feit te omhelzen dat ik een prachtige en schitterende herinnering van de hemel ontvangen had over hoe mijn leven in grotere vreugde te leven. Ik begon onmiddellijk energie en liefde uit te sturen naar alle zielen in de auto's rondom mij heen. Ik bad voor de personen in het ongeval en voor hun dierbaren. Ik groef de iPod uit mijn tas vandaan en begon "Amma's chant to Ganesh" te spelen, die in de Hindoe traditie bekend is als het deel van God dat obstakels verwijdert. De honderden mensen die in het verkeer klem zaten hadden een dosis aan Goddelijke Liefde ontvangen wat zij misschien nooit te weten zouden komen, en gebeden werden naar iedereen gestuurd. Wat een normale menselijke frustratie had kunnen zijn keerde zich in/naar een zeer liefdevolle ervaring. 
We zullen altijd kansen krijgen om met berouw terug op onze levens te kijken. Ik had meer tijd met Lucy door kunnen brengen toen zij op Aarde was. Ik had bij tijden geduldiger kunnen zijn. Zovele keren had ik dieper in mijn hart kunnen graven en kunnen communiceren met anderen vanuit een meer spirituele eerlijke ruimte. Ik heb blunders in klassen gemaakt die zo groot waren, dat zij mij hadden kunnen tegenhouden van het spreken in het openbaar! In feite, de eerste keer dat ik op iemand anders diens grote conferentie sprak, liet ik de volledige zaal een half uur te vroeg naar buiten gaan en jaagde ik achter hen aan de hal in om hen terug te halen! Het keerde zich in een glorieuze les over hoe het OK was om mens te zijn en vergissingen te maken … eentje die de deelnemers zich nog steeds herinneren ondanks het vergeten van mijn andere materiaal!
Dus probeer niet met spijt terug te kijken. Kijk naar waar je nu bent. Voeg Liefde toe aan jouw "Nu" en zie hoe dat alles om kan draaien in een meer prachtige en volmaakte en liefdevolle werkelijkheid!
Heb een gezegende week!  
Grote knuffel! Ik houd van jullie allemaal,
 Ann 

 Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten