zondag, april 21, 2013

Ann Albers en de Engelen - Week 17


Ann Albers en de Engelen
"Je Kunt Liefde Voelen door Liefde te Zijn"
April 2013 / Week 17
 

Onze lieve vrienden, wij houden heel veel van jullie.
Wij hebben dit zovele malen gezegd en wij zullen het zeggen zolang als dat wij stemmen hebben om doorheen te spreken, God houdt van jullie, dierbaren, meer dan dat jullie je mogelijk verbeelden kunnen. God wil jullie in jullie levens ondersteunen. En toch heeft God jullie, op de Aarde, vrije wil toegestaan. Het volledige Universum, door diens aard, moet reageren op de liefdevolle trilling die jullie uitsturen. Aspecten van het Universum zullen ook op andere trillingen reageren. Wij, de engelen, reageren alleen op Liefde. Het zit in ons eigenlijke ontwerp.
Het Universum is niet ontworpen om alleen maar op jullie woorden of jullie gedachten te reageren, het reageert eerder op de energie die zich daaronder bevindt. Dit is waarom je met alle oprechtheid kunt bidden, "God ik ben hulp nodig. Ik moet de rekeningen betalen. Ik moet genezen worden."en dat je niets ziet gebeuren, omdat onderliggend aan jouw woorden er misschien een energie is die zegt, "Ik heb gebrek. Ik heb een zwakke gezondheid." Doe eerder, dierbaren, wat het vergt om jouw energie op één lijn te krijgen met jouw woorden en jouw gebeden. Dit is waarom visualisatie vaak werkt. In een visualisatie breng jij jouw verbeelding op één lijn met dat wat jou vreugde brengt. En wanneer je die trilling binnenin jezelf vindt, roep je het, door jouw ware energetische aard, naar je terug. Wanneer je wat dan ook doet wat het neemt om je overvloedig te voelen - ruiken aan de rozen, jouw geschenken met anderen delen, enz. - dan, door jouw ware energetische aard, roep jij de overvloed naar je terug.
God is geen ouder die toegeeft aan jouw angstige pleidooien. God zegt in plaats daarvan, Ik zal jouw Liefde ondersteunen, jouw vreugde, jouw groei in/naar een besef van wie je bent. Ik zal de waarheid ondersteunen en alleen de waarheid, en de waarheid is dierbaren, dat je overvloedig bent. Jij bent florerend. Jij bent zuiver. Jij bent heilig. Jij bent geliefd. Kan je manieren in jouw leven vinden om deze waarheden te voelen, hen daarbij creërend op altijd uitbreidende manieren? Wij denken dat je dat kunt! Je kunt Liefde voelen door Liefde te zijn. Je kunt overvloed voelen door genereus te zijn. Iedere frequentie waarop je op wat voor manier dan ook intapt zal daar meer van in jouw leven brengen. Als je alleen "geeft om te krijgen", is dat geen vorm van overvloed, maar eerder van gebrek. Als je, nochtans, geeft vanuit een liefdevol en overvloedig hart, kan je het niet helpen dan deze kwaliteiten terug in jouw leven aan te trekken.

Jullie creëren, schitterend, en prachtig in onze ogen. Wij fluisteren onophoudelijk tegen jullie, "Dit pad voelt beter. Dit pad voelt meer liefdevol. Dit pad voelt meer authentiek." Wij proberen om jullie op vreugdevolle manieren te begeleiden. Soms dringen jullie aan op pijnlijke lessen….maar na enige tijd, zal Liefde binnenin jou naar boven komen en je eraan herinneren dat in de ogen van God, je gelieft BENT, en je bent volmaakt zoals je bent - zelfs als jullie groeien naar een groter begrip van de waarheid van jullie wezen.  
En als door de één of andere gelegenheid jij jezelf in angst, kwaadheid of de duistere ruimtes bevindt, dierbaren, houd dan van jezelf. Wees medelevend met jezelf. Wij kunnen en zullen reageren op deze Liefde en vergroten zelfs de piepkleinste hoeveelheid aan Liefde op miraculeuze manieren.
God Zegent Jullie. Wij houden heel veel van jullie.
 -- De Engelen 

Bericht van Ann

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de uitstroming van Liefde de afgelopen week. Lucy en Bruno (mijn husky wolf in de hemel) hebben een geweldige tijd. Lucy maakte me in de geest wakker om 4:44 uur afgelopen Zaterdag om mij eraan te herinneren dat ik haar beloofd had vlak voordat zij overging, dat wij het volgende weekeinde zouden gaan rondzwerven/wandelen! Ik kwam uit bed en ging er vandoor, en op de weg, kwam ik klem te zitten achter een auto die bepleisterd was met hondenafbeeldingen en met een nummerbord dat zei ARF ARF! Waarlijk, jouw geliefden, behaard of anderszins, zijn bij jou!
Echter, zoals ik vorig week aanhaalde, was deze korte maar intense rouw de diepste die ik ooit gevoeld had. Toen ik de engelen vroeg waarom het zo diepgaand was, hoewel ik Lucy en haar vreugde kon zien, reageerden zijn eerlijk. "Jij voelt schuld. Liefde doet geen pijn. Je geeft jezelf ervan langs in verband met gemiste kansen voor liefde. Wees aanwezig. Jullie zijn beide geslaagd voor enkele zeer moeilijke lessen.
"Gemiste kansen voor liefde betreuren doet pijn." Ik worstelde hier een poosje mee. Ik hield heel veel van Lucy maar de waarheid was, dat zij mij ook voorbij de einden van mijn geduld dreef met haar gekwetste gestaar dat zich scheen voor te doen wanneer ik haar niet kon geven wat zij wilde. Ik gaf mijn leven voor een ziel die vaak een lief klein meisje was, maar net zo vaak een buitengewone humeurige en moeilijke persoonlijkheid. De rouw die ik voelde was voor die tijden wanneer ik meer geduldig had kunnen zijn, meer liefdevol, meer medelevend, en meer begripvol.  
In de barensweeën hiervan, slecht een dag na haar overgang, ging is tekeer en verontschuldigde ik me aan haar voor het niet hebben van meer knuffeltijd. Ik legde uit dat de was en andere aspecten voor haar zorg bijna al mijn vrije tijd genomen hadden. Ik verzekerde haar er opnieuw van dat alles dat ik gewild had een liefdevolle omgang was. Uiteindelijk, na mij mezelf te hebben laten begraven in schuldgevoel en rouw, kwam ze tevoorschijn en sprak feitelijk meer tegen mijn hart met gevoelens dan met woorden, "Waarom huil je? We hebben het gedaan. Wij hebben de liefde gevonden! Laten we gaan spelen!"
Ze had gelijk. Wij vonden de Liefde, en op een glorieuze manier. Ik leerde om groot geduld, liefde, medeleven en een bereidheid tot overgave te cultiveren en om mijn volledige leven en verlangens voor een paar jaren terzijde te zetten om voor haar te zorgen. Ik kwam ertoe om het feit te omhelzen dat het enige dat er waarlijk toe deed in het leven de Liefde is die wij in/naar het heden brengen, ongeacht wat er gaande is. En zij, tijdens de laatste week van haar leven, leerde om haar ziel te openen tot het feit dat echte Liefde niet altijd betekend om te krijgen wat je wilt, maar eerder dat het een staat van Zijn/Bestaan is. Zij voelde jullie Liefde op haar Facebook pagina, en terwijl ik jullie post aan haar las, voelde zij de mijne.
Dus voordat ik de eerste live-stream sessie op het internet op Woensdag met Braco deed, bad ik eenvoudig met mijn gehele hart, "God ik weet dat in het heden Lucy en ik oké zijn. Wij maakten ons de lessen op Aarde met elkaar eigen. We vonden een verbazingwekkende Liefde ondanks de uitdagingen. Dus alstublieft, werk door deze prachtige ziel heen om mijn onverdiende schuldgevoel en pijn weg te wassen. Ik wil wederom een Licht voor de wereld zijn, maar ik heb Uw hulp nu nodig." Binnen enkele seconden, voelde ik golven van Licht en Liefde door mijn ziel heen spoelen en na slechts een paar minuten van in Eenheid te staan, waren het schuldgevoel, de rouw, het verdriet en de droefheid volledig weggespoeld. Alles dat er overbleef was vreugde en een gevoel van ongelooflijke euforische feestviering voor Lucy en mezelf die met eer geslaagd waren van enige verbijsterende uitdagende lessen. De rouw is nooit teruggekeerd. Ik bemoedigde zelfs de assistenten van de dierenarts toen ik naar hen toeging om de as van Lucy op te halen. Ondertussen gaan, Lucy en Bruno, in de geest, door met karakters te zijn, helemaal over mij heen lopend, mij duwtjes gevend voor aandacht, en zij sturen mij liefde zo immens dat het mijn hart vult. Ik voel niets anders dan Liefde.
Dus wanneer jij je in ruimtes bevindt die niet zo lichtgevuld zijn als je graag zou willen, herinner jezelf er dan aan dat je mens bent en het oké OK is. Ik weet beter dan schuldgevoel te onderhouden. Ik onderwijs dit. Maar ik ben mens en wanneer ik zo nu en dan afdwaal in/naar de dichtere ruimtes, doe ik zoals de engelen mijn altijd geleerd hebben, en kies ik ervoor om mezelf dezelfde Liefde en medeleven te geven die zo gemakkelijk is om met anderen te delen. In deze ruimte van zelfliefde sta je open om ieder beetje hulp dat je nodig bent te ontvangen. Ik bad om een hogere waarheid te aanvaarden en God antwoordde door de genade en de starende blik van iemand van Zijn engelen op Aarde. Schuldgevoel probeerde een paar keer later in de week mijn hart, op diverse manieren, binnen te sluipen, maar ik weigerde ook maar iets te onderhouden anders dan de waarheid dat wij allemaal eeuwige oneindige Liefde zijn. Als jij je dit kunt herinneren zal je hulp ontvangen in zelfs de donkerste ruimtes.
Het is niet van belang wat voor avonturen wij in deze menselijke wereld hebben, zij kunnen onze ziels prachtige Licht niet dimmen. Het is onze keuze om wel of niet in de waarheid van ons Wezen te geloven, net zoals het onze keuze is om te geloven dat de zon wel of niet achter de wolken is, maar als je dit kunt doen - ongeacht wat - zal je snel het Licht binnenin jou omhoog voelen komen dat jouw eigen gebieden van misvattingen wegspoelt. Dit niveau van zelfliefde zal de Liefde van God naar voren roepen om jou wederom in/naar de waarheid te verheffen.
Ik hoop dat jullie een Liefde en Licht gevulde week hebben. Kies ervoor om liefdevol en aardig tegen jezelf te zijn ongeacht wat. Wij zijn volmaakt zoals wij zijn en breiden iedere dag uit in/naar meer besef, zoals de engelen graag zeggen, zoveel als een eikel is uitstekend, ware het niet altijd te dromen van uit te dijen in/naar de eik.
Zegeningen aan jullie.
Ik hou van jullie allemaal,
 Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
©Ann Albers, All Rights Reserved - http://www.visionsofheaven.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten