donderdag, november 29, 2012

Kleurrijke Orbmanifestaties van 28 November 2012

 
 

De Gidsen, Engelen en andere vrienden die zich regelmatig voor de lens van de camera laten zien als een Orb, of samenwerken om een OrbWolk te manifesteren waren gisteren 28/11/2012 kleurrijk aanwezig toen ik weer buiten stond om even samen te 'spelen'. Ik was van plan om er een "OrbWolk van de Dag" van te maken, maar ik kan niet goed kiezen want ik vind beide manifestaties prachtig.

Net zoals de vorige keer. De eerste foto is de originele foto, en daarna maak ik er zelf een leuk "Kuntwerk" van. Wat ik me nu nog steeds afvraag is of zij net zo nieuwsgierig zijn als ik wat ze ervan gemaakt hebben, of dat het allemaal met 'voorbedachte rade' uitgevoerd wordt...... Mmmmmm?!

En probeer ook nu weer de vele, vele gezichten te ontdekken die terug te vinden zijn door de gehele wolk heen........ Tip: wanneer je normaal gesproken je beeldscherm niet erg helder hebt staan, dan is het aan te raden deze te verhelderen.......

Klik snel verder......
28 November 2012
 
Klik op het plaatje om deze groter te kunnen bekijken......
 

 
Kan je de gezichten zien???

 
 
Nummer 2
 
Het origineel....

Samengestelde "Kunstwerk"

 
 En hier een kwartslag gedraaid.....
Merk op hoe de grote gezichten over gaan in kleinere, en dan weer kleinere enz. laag op laag op laag zogezegd.....

Het zijn mijn of meer wat pastelkleuren..., vind je ook niet? Dat kan meer fel, of scherper, maar dan help ik ze door hen te laten 'spelen' met mijn uitademing.... Ook dan zijn vele gezichten te zien, en de kunstwerken zijn erg mooi.... Maar die laat ik later nog wel eens zien. Deze Wolken zijn helemaal door hen gemaakt, zonder mijn hulp dus.... 
 
Vaak ook wordt alleen de kleur blauw gemanifesteerd, vermoedelijk dat dit ook diverse vrienden zijn, maar ik noem 'hem' gewoon "Bleu"
 




Begint het al te kriebelen om zelf aan de slag te gaan? :o)

Liefde en Licht,
Cobie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten