donderdag, november 01, 2012

Gidsen, Beschermengelen, Engelen enzovoorts Steunen Je door Dik en Dun!
Geschreven door: Cobie de Haan - 1 November 2012
 
Hallo Dierbare Vrienden,
Deze keer wil ik jullie graag vertellen over hoe mijn gidsen, engelen, beschermengel enz. mij lieten weten er voor mij te zijn toen ik het op een dag in September niet zo heel erg zag zitten. Of beter gezegd, is was spinnijdig over het één of ander.
Jullie weten nu dat ik bijna iedere avond naar buiten ga om Orbs te fotograferen. Tegenwoordig is dat helemaal verandert naar het fotograferen van Orbwolken waaraan beide 'partijen' veel plezier beleven. Via één van die foto's gaven zij mij een pracht van een indicatie over het feit dat ze me begrijpen en door dik en dun steunen… Laat ik bij het begin beginnen.


Op 3 September 2012, zat is zoals gebruikelijk het één en ander op mijn Laptop te lezen. Het gechannelde bericht vertelde iets waar ik even stil van werd…. Het kwam er kort gezegd op neer dat wij weer een bericht kregen waardoor bleek dat de zaken waarop wij wachten om tot ontwikkeling te komen weer uitgesmeerd werden naar een latere termijn. Langzaam maar zeker bouwde de irritatie die ochtend in mij op en uiteindelijk liet ik het gewoon naar buiten komen. Ik werd steeds kwader, en voer behoorlijk uit tegen mijn gidsen, over hoe ik hier over dacht en dat ik het inmiddels niet meer begrijpen kon enzovoorts, enzovoorts… (We zijn allemaal mensen nietwaar met onze verwachtingen, teleurstellingen enzovoorts, zo ik ook…..) Ik sprak nogal luid, dus de buren zullen er iets van meegekregen hebben… Ik sloeg met mijn hand diverse malen op de tafel en stond zo woest overeind dat mijn stoel omviel… Uiteraard waren er tranen, want tegenwoordig willen die wel stromen. Uiteindelijk haalde ik zelfs Aartsengel Michael erbij om er met hem over te spreken… Herhaling van wat je denkt zet dan je gedachten vaak wat beter op een rijtje en dan kalmeer je wel weer. Ik wist meteen dat ik het gegeven dat ik gelezen had wederom zou weten te accepteren, maar uiteraard deed dat niets af aan de gevoelens die er door mij heen gingen. Ze moesten een uitweg hebben en die kregen ze van me. Er was verder niemand die ik pijn kon doen met mijn onbegrip over de zaken, behalve dan mijn gidsen en dergelijke…. Gelukkig ben ik iemand die ook in dat soort situaties toch nog wel redelijk haar woordkeuze weet te maken.
Goed, die verdere dag zat ik in een dip, maar ook besefte ik uiteraard het één en ander en begon mijn excuses richting mijn gidsen te maken. Steeds maar weer moet ik zeggen….. Ook de Ho'Oponopono gebruikte ik daarbij. Dus toch met een vreemd gemoed ging ik die avond naar buiten om foto's te maken… Ik verwachtte er eerlijk gezegd niet heel veel van…
Bovenstaande foto staat niet met dit alles in verband en is slechts ter illustratie (maar is toch een mooie OrbWolk compositie). Hieronder plaats ik de foto waarop mijn gidsen en dergelijke mij lieten weten mij door dik en dun te steunen. Ik laat de originele foto zien, die dus niet heel duidelijk laat zien wat er te zien valt…., en daarnaast laat ik ook enkele foto's zien waarop ik enige verbeteringen heb uitgevoerd, door ze helderder te maken. En weet hè? Je kunt de foto's door erop te klikken in een ander scherm groter bekijken…. Zet ook je beeldscherm op de hoogste lichtresolutie….
Kan je het je voorstellen? Ik zag eerst niet eens wat ze mij probeerden te laten zien…. De volgende dag pas, ik kon mezelf wel voor mijn hoofd slaan… Nou ja, ik zag het uiteindelijk nietwaar? En jullie nu ook, en dus weet alsjeblieft dat niet alleen mijn gidsen zo met mij samenwerken, ook jouw gidsen doen dat met jou. Zie dit ook als een bewijs voor jezelf dat jouw gidsen net zo voor jou klaar staan als dat de mijne dat voor mij doen….
Na enkele foto's gemaakt te hebben kreeg ik de volgende wolk voor de lens, waarop het lijkt alsof de figuur opzij kijkt en diens arm om iemand anders z'n schouders gelegd heeft (ik in dit geval). Je ziet duidelijk de vorm van een hoofd, dan naar links een stukje schouder of arm en dan aan de bovenzijde een aantal vingers......... (op het plaatje klikken is de afbeelding in een ander scherm groter bekijken)
 ====

Hieronder vanuit een ander oogpunt en ook duidelijk kan nu gezien worden dat ze me/je aankijken en daarbij glimlachen.....
 

=====
 


 
Liefde en Licht,
Cobie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten