maandag, oktober 29, 2012

Orbwolken en "Het Trainen van Jouw Multidimensionale Bewustzijn"

Orbwolken
 en
"Het Trainen van Jouw Multidimensionale Bewustzijn"
Door: Cobie de Haan - 29-10-2012
Zo, laten we vandaag dan eens verder gaan met de beloofde "Orb Wolken".
Zoals jullie in een eerder artikel al van mij hoorden (en ook de foto's daarvan zagen) begonnen de Orbs die ik fotografeerde zich anders te gedragen. Zij manifesteerden andere vormen maar toonden zich ineens als een 'Mist- of Rookvorm'. Uiteraard stond ik wel even met gefronste wenkbrauwen te kijken en had zo mijn vraagtekens dat kan je begrijpen…..
Maar zo lieverlee werd de 'mist' of 'rook' meer compact. Iedere avond zette ik alle foto's op mijn computer en keek er dan naar. Ik moet erbij vermelden dat zij niet iedere avond zich op deze manier aan mij lieten zien. De Orbs, of andere kleinere vormen waren nog steeds favoriet… Op de computer keek ik naar de Wolken met het computerscherm extreem verlicht (ik hou persoonlijk niet zo van een fel verlicht scherm) of ik maakte ze groter of kleiner… Ik zag er allemaal vormen in. Veel gezichten ook, maar ook wel dierenhoofden, zoals een nijlpaard of een krokodil… Die laatste bracht mij op het idee om hen te vragen een bepaalde vorm te manifesteren… Wat kon er nu mooier zijn dan een draak dacht ik. Dus ik vroeg daarom… De eerste avond leek het er een klein beetje op, maar ik was daar niet tevreden over… Het was allemaal nieuw voor me, en mede door de raadgevingen via channelings om 'contact' te maken, bleef ik om een drakenfiguur vragen…
Vrij snel op een avond, ik was nog maar net begonnen met foto's te maken, zag ik dat er een kleine 'sliert' van een Orbwolk nog zichtbaar op de foto was. Ik vogelde uit dat de wolk achter mij gecreëerd werd, dus ik had toen ongeveer zo'n opmerking…. "Hé jongens… Ik sta niet achter mij te fotograferen hoor… Hier zit mijn voorzijde…"wees ik aan…"En de lens wijst hier…"ik wees weer…"…naar boven. Dus maak daar die pracht van een wolk dan kan ik tenminste zien wat jullie maken. Dus hier alsjeblieft ja?" Ik maakte een armzwaai van achteren naar voren, drukte op de knop van de camera en kreeg het volgende resultaat…..





Klik op de afbeelding om het groter te kunnen bekijken
Goed, een draak zoals wij deze in films en dergelijke te zien krijgen is het niet precies, maar ik kan er toch wel een draak in herkennen. Ik vond het prachtig!! Ik moet er nog bij vertellen, dat ik er wel een gewoonte van gemaakt heb om hen te bedanken voor wat ze mij tonen. Ik bedank hen, ik zegen hen en op een gegeven moment… (ik wilde wat meer actie in het geheel) beloofde ik hen een kus te geven als ze mij een wolk zouden laten zien. Meteen hoor!! De volgende foto was het raak! Dus ja, ik gaf een 'luchtkus'…. Ze hebben inmiddels al heel veel van dit soort kussen van me gekregen, of een 'woordelijke' knuffel. Je krijgt soms zoveel dat je gewoon niet meer weet hoe je ze nog fatsoenlijk bedanken moet.
Maar er lag nog een diepere bedoeling achter dit alles….
Op een gegeven moment had ik bedacht dat zij Falcor, de geluksdraak uit de film "The Never Ending Story" wel voor me zouden kunnen manifesteren. Nou….., het is zacht uitgedrukt dat dit  iets in werking heeft gezet. Ik heb inmiddels al een artikel besteed op de Funfactory site waar ik ook aan meewerk, en dat artikel zal ik hier onderaan gaan plaatsen.
In ieder geval, ik kreeg vele Orbwolken op de rand van de foto's… Ik had het eerst helemaal niet in de gaten, en ik zag alleen dat ik een neus of ander deel van 'Falcor' kreeg. Dus ik vroeg steeds maar weer of ze hem ook volledig konden laten zien… Nee hoor, al wat er gebeurde dat niet…

En toen…

Ik keek op mijn computer naar één van de Orbwolken en kon de neus/snuit van Falcor herkennen, en ineens zag ik meer… Ik kantelde de foto in mijn programma en zag een duidelijk groot half gezicht. Dus ik knipte die wolk uit de foto vandaan, spiegelde deze en plakte het aan elkaar. Het resultaat was zonder meer verbluffend…. (zie verder in het artikel)
Alle Orbwolken kunnen van alle zijden bekeken worden. Onder, boven, links en rechts… Zo ook de foto's die ik uitsneed en samenvoegde. Ik zag heel veel gezichten, van mensen, van dieren en van buitenaardse wezens. Gezichten dus die ik nog nooit eerder gezien had. De Orbwolken worden ook in 'lagen' gemaakt. Je kunt diepgang zien, of opbouw is misschien een beter woord, dit maakt misschien dat het totale beeld even moeilijk voor jezelf duidelijk gesteld kan worden, maar het is ook niet bedoeld om alles als een 'vast' beeld te zien. Het is de bedoeling dat je meer ziet dan slechts één aspect… Ik ben dat "Het trainen van je Multidimensionale Bewustzijn" gaan noemen en zo heet het artikel dus ook. Want als jouw bewustzijn even 'verschuift' zie je weer iets anders/nieuws…. Ik zal nu ophouden met deze verdere uitleg en het artikel gaan plaatsen.
De volgende keer laat ik diverse voorbeelden van gemanifesteerde wolken zien. Los en 'uitgesneden en weer aan elkaar geplakt." Ik kan jullie verzekeren dat vele van deze composities adembenemend mooi zijn. Onze vrienden zijn ware kunstenaars en beleven net zoveel plezier aan de manifestaties als ik dat doe….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Het Trainen van Je Multidimensionale Bewustzijn
24 Juli 2012 door Cobie de Haan

Ik wil graag iets met jullie delen, en dat betreft hoe mijn eigen persoonlijke gidsen en leraren (zij kunnen ook de zielengroep zijn waartoe ik behoor) begonnen zijn om mijn Multidimensionale Bewustzijn te trainen. Zij maken gebruik van de hobby die ik ongeveer twee maanden geleden begonnen ben, en dat is het fotograferen van Orbs. (Zielen die zich op die manier manifesteren voor het oog van de 'digitale' camera)

Zoals ik een tijdje geleden heb laten zien op deze site kunnen de Orbs die ik fotografeer ook "Orb Wolken" creëren/manifesteren. Wel, vorige week, het begon op de 21ste, kreeg ik vele Orb Wolken voor de lens. Uiteraard vroeg ik mij in het begin het één en ander af, en begon de vrienden toen uit te dagen om Falcor, de geluksdraak in de film "The Never Ending Story" voor me te manifesteren. Om ze 'lekker' te maken beloofde ik hen een kus… (glimlach)…. Ja, je raadt het al, ik kreeg meteen een Orb Wolk voor de lens en dus stuurde ik een kus de avondlucht in. Ze hebben inmiddels vele kussen van mij in ontvangst mogen nemen, en ik ben ervan overtuigd dat zij mij ook al teruggekust hebben, dat zal op de foto's blijken die ik aan jullie ga laten zien, ALS je het kunt zien natuurlijk…. De volgende avond (de 22ste) gaf ik ook "High Fives" weg, en we hadden beslist veel plezier met elkaar.

Toen ik op de PC één van de Orb Wolken bekeek raakte ik diep onder de indruk…. Ik deelde dit met Kindred Spirit/Sikke en hij vertelde mij dat dit soort afbeeldingen hier op Aarde bekend staan onder de naam "Rohrchach". Persoonlijk had ik nog nooit van die naam gehoord, maar ik had daar wel eens een plaatje van gezien, en dus was het niet vreemd voor me. Dit soort plaatjes kunnen vanuit iedere positie bekeken worden. Links, rechts, rechtop of ondersteboven…., wanneer de belichting veranderd kunnen andere dingen waargenomen en herkend worden. Dat gebeurd ook wanneer je het plaatje groter of kleiner maakt.

Het is namelijk zo, dat ieder persoon geheel andere zaken in zo'n plaatje kan onderscheiden, dat kwam duidelijk naar voren toen Sikke bijvoorbeeld engelen zag, terwijl ik die zelf nog helemaal niet gezien had. Toen ik naar hen begon te zoeken kon ik er dan toch ook een paar ontdekken.

Toen ik naar dit specifieke plaatje keek, zag ik, uiteraard, dat wat ik gevraagd had, de snuit van Falcor, en daarna zag ik dat het plaatje, net zoals andere plaatjes hiervoor, opgebouwd was uit allemaal lippen of monden zo je wilt. Geopend of dicht…. Daarna begon ik gezichten te zien….en toen ik ernaar zat te staren zag ik dat het hele plaatje in feite ook een gezicht was, maar daarvoor moest ik het wel een kwart slag draaien…. Ik dacht dit kan ik spiegelen, dupliceren en samenvoegen, en dat deed ik ook. Het resultaat was verbijsterend……..

Ik geef jullie de foto's zodat jullie hier ook naar kunnen kijken, zodat ook jullie hier jullie voordeel mee kunnen behalen door jullie Multidimensionale bewustzijn/brein te trainen… Sinds dat ik deze plaatjes bestudeer zie ik nu overal gezichten en lippen… Je kunt het zo gek niet bedenken of ik zie veel meer diepgang in iets in de natuur bijvoorbeeld, en ik neem aan dat dit nu net de bedoeling is als voorbereiding op de verschuiving die eraan zit te komen. Je begint dus de dingen met meer diepgang te bekijken…. Ik zie dit ook als een heel duidelijk teken als een vermenging van de werkelijkheden, je begint te begrijpen hoe de dingen/werkelijkheden door elkaar heen of parallel aan ons lopen… Ik vergelijk dit ook met een Fractal welke oneindig is en dus zonder einde onderzocht kan worden.

Dit maakt wel dat je je nederig blijft voelen…. Ik in ieder geval wel….

En als je een reactie wilt geven, doe dat dan alsjeblieft!! Ik hoor graag wat jij allemaal in deze plaatjes ziet. En als je bijvoorbeeld goed bent met bijvoorbeeld het programma Corel paintshop Pro of een ander programma dat daarop lijkt, dan ben ik meer dan bereid om je de foto als een bijlage naar je privé emailadres te sturen, want hier op de site kan ik de originele grootte van de foto niet posten en dat zorgt ervoor dat er beslist wel wat kwaliteit verloren gaat.

En hé… Misschien staan jouw gidsen of jouw groepsbewustzijn ook wel te trappelen van ongeduld (bij wijze van spreken) om je nog meer actief bij te kunnen staan tijdens jouw ascentieproces… Alles dat je ervoor nodig hebt is een digitale camera met flitslicht.
Ik wil je nog aanraden je beeldscherm zo licht/helder mogelijk af te stellen, dat helpt wel bij het bestuderen van wat je allemaal ziet….

Hier gaan we……
===============
Voorbeeld plaatje van Falcor....














Kan je de snuit op de originele foto hieronder zien?.

















Uitgeknipt en het een kwart slag gedraaid....



































Gespiegeld en samengevoegd...



































Ondersteboven...




































Geen opmerkingen:

Een reactie posten