dinsdag, oktober 23, 2012

Ontmoeting met een Aartsengel

Ontmoeting met een Aartsengel

 
Tijdens ons Ascentieproces zijn wij allemaal wel berichten tegengekomen van geascendeerde Meesters, Aartsengelen en/of Sterrenbroeders of zusters, waarin ons verteld of aangeraden wordt om contact met hen te maken door met hen te spreken. Hoe je dat doet dat maakt niet uit, maar dat er toch een vorm van communicatie optreedt. Ik heb het hier niet over het echte channelen zoals sommigen van ons doen, en dat deze berichten dan aan de Lichtwerkersgemeenschap, en wie het maar lezen wil, doorgegeven wordt.
Hoewel ik vanuit Spiritueel oogpunt mezelf al bewust aan het ontwikkelen was vanaf 1986/1987, werd ik enkele jaren geleden pas echt 'Wakker' in september 2009 en besloot ik uiteindelijk om zo'n contact aan te gaan met Aartsengel Michael. In het begin sprak ik iedere dag wel even met hem, maar uiteindelijk veranderde ik dat naar één keer in de week. Vandaag de dag doe ik dat nog steeds. Ik vertel hem dan over de ontwikkelingen en wetenswaardigheden waar ik de afgelopen week doorheen gegaan ben. Je zou het als een soort van 'veredelt dagboek' kunnen zien, echter voor mij persoonlijk is dit heel erg echt. Tegenwoordig kan ik de opkomende gedachten tijdens zo'n 'gesprek' ook herkennen als zijnde afkomstig van hem. Niet altijd hoor, maar ik reageer dan op de gedachten die naar boven komen. En ik moet toegeven dat als ik bijvoorbeeld een vraag formuleer een antwoord vaak al in mij naar boven komt voordat ik de vraag goed en wel gesteld heb. (Ja zij zijn tenslotte Telepathisch nietwaar?) Wij Lichtwerkers, Lichthouders, Sterrenzaden enz. weten inmiddels wel dat dit HET bewijsbare voor innerlijk contact is. Helaas niet bewijsbaar voor allen die dit nu nog maar onzin vinden allemaal, maar wij weten wel beter.


Dus, toen ik begin juni 2012 ermee begon om Orbs te fotograferen, vertelde ik dit ook aan Aartsengel Michael en toonde hem de foto's die ik inmiddels gemaakt had. Meteen diezelfde avond tijdens het fotograferen, kreeg ik onverwachts een 'Koninklijke Blauwe Orb" voor de lens. Ik wist voor mezelf meteen dat hij het was. Het was eigenlijk niet eens zozeer een Orb, maar meer een 'veeg' of 'streek' blauw… Hij verscheen zelfs een aantal keren op de foto's, en het zijn die foto's die ik deze keer aan jullie wil laten zien. Ik moet erbij vermelden dat ik naderhand nooit weer zo'n blauwe 'Orb' voor de lens gehad heb.
Voor mij is het gewoon Michael, of jij dat ook zo ziet, dat laat ik aan jou over….. Ik zou je aan willen raden…… Denk Met Je Hart!
Fotonr. 1000

In vergelijk met de 'normale' orbs die ik fotografeer is deze ook aanzienlijk groter!
De foto hieronder is dezelfde foto, alleen heb ik deze een beetje lichter gemaakt.

Onderstaande foto was niet zo duidelijk, dus die heb ik ook weer lichter gemaakt, en in het midden kan een gezicht onderscheiden worden, echter, hoe groter de foto, hoe onduidelijker dit te zien is.

Fotonummer 1010
 
 

fotonummer 1056

De uitvergroting staat hieronder.....
 


===
 
Fotonummer 1126
 
Aan de fotonummers kan vastgesteld worden dat hij die hele avond bij mij 'rondgehangen' heeft!
En ik wil je aanraden eens goed te kijken als je van plan bent deze foto's in een groter scherm te bekijken, misschien kan jij ook gezichten onderscheiden???
Ik wil je ook nog aanraden, dat mocht je er moeite mee hebben om dit alles wat duidelijker te bekijken dat je dan je computerscherm lichter instelt.
 
Ik denk dat ik in een volgend artikeltje nog wat meer orbmanifestaties zal gaan laten zien, voordat ik verder ga met de 'Orb-Wolken'.
 
Liefde en Licht,
Cobie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten